We besteden veel tijd aan gesprekken over hoe software voor bedrijfsproces automatisering de prestaties binnen boekhoud-, marketing-, verkoop- en magazijnafdelingen kan verbeteren door handmatige administratieve taken te verminderen en zo de winst te verhogen. De IT-afdeling kan echter ook haar interne bedrijfsprocessen verbeteren door middel van IT Process Automation.
Orbis blogs & nieuws
Robotic Proces Management is een heel breed begrip. Orbis zet de kracht van RPA in om al je vraagstukken omtrent integratie- en procesautomatisering in te vullen. Om jullie voorbeelden te geven van wat RPA zoal allemaal kan, lees onze blogs. Volg je ons al op LinkedIn? Dan blijf je op de hoogte van onze nieuwste ontwikkelingen.
Integratie & Synchronisatie
ebook - De voordelen van Business Process Automation
Om competitief te blijven zijn veel bedrijven bezig met het vergroten van hun efficiƫntie en het reduceren van hun kosten. Dit heeft ervoor gezorgd dat de vraag naar systeemintegratie en Business Process Automation (BPA) significant gestegen is. De voordelen hiervan zorgen direct voor Return On Investment.
20 manieren om software voor verkoopteambeheer te gebruiken
Ontdek hoe software voor verkoopteambeheer bedrijven helpt om de prestaties van het verkoopteam te verbeteren, de omzet te verhogen door een eind te maken aan de handmatige beheertaken die de tijd van werknemers opslokken, en de zichtbaarheid van kritieke informatie te vergroten.
Je cashflow verbeteren door het automatiseren van kredietbeheer
Cashflow is de levensader van elk bedrijf. Het stelt bedrijven in staat het hoofd boven water te houden en verschaft het kapitaal dat nodig is om leveranciers te betalen en te investeren in benodigde activa, zoals nieuwe apparatuur en inventaris.
Wat is automatisering in financiƫn en boekhouding?
Automatisering in financiƫn en boekhouding is een belangrijke maatstaf voor zakelijk succes die je kunt bereiken door het verminderen van repetitieve administratieve taken. Zo zorg je ervoor dat gegevens consistent en foutloos zijn.
Geautomatiseerde bankafstemming: hoe je financieel risico vermindert
Geautomatiseerde softwareoplossingen voor bankmutaties kunnen organisaties helpen financiĆ«le risico’s te beperken door handmatige verwerking van bankmutaties uit de werklast van werknemers te verwijderen.
16 ideeƫn voor HR-procesverbetering
De Human Resources-beheeroplossingen van Orbis software worden wereldwijd door organisaties gebruikt om HR-processen te verbeteren. Onze platforms zijn specifiek ontworpen om te werken zoals jouw HR-afdeling werkt, om je bedrijf elke keer een 100% passende oplossing te bieden.
Hoe CRM-integratie de verkoop- en marketingprestaties kan verbeteren
CRM-software (Customer Relationship Management) stelt bedrijven in staat om de volledige verkoop- en marketingmix, zoals relaties, contacten, activiteiten, opportunitybeheer en campagnes, op Ć©Ć©n platform te beheren. Om het potentieel van CRM-software volledig te benutten, organisaties een 360-graden overzicht van activiteiten te bieden en substantiĆ«le voordelen te realiseren moet CRM-software eigenlijk wel worden geĆÆntegreerd met andere bedrijfssystemen. Waarom? Dat is te lezen in ons blog.
De voordelen van e-commerce integratie
Gegevens die door de online winkel worden verzameld, kunnen automatisch in bestaande Marketing- of CRM-systemen worden gepusht om verkooppersoneel te helpen bij cross-selling en up-selling. Belangrijke verkooptactieken die kunnen leiden tot een betere cashflow en een stijging van omzet en winst. E-commerce integratie met ERP is een eenvoudige oplossing die snel inzetbaar is een snel veel voordelen biedt.
Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen
Waarom zou je je CRM integreren met je ERP? Het biedt vele voordelen. Neem alleen al het feit dat je zaken maar op ƩƩn plek goed hoeft vast te leggen. CRM integratie is dƩ manier om verkoopvertegenwoordigers en klantenserviceteams in ƩƩn oogopslag een volledig overzicht te bieden van elke klant binnen het CRM-systeem, inclusief kredietlimieten, openstaande posten, bestellingen en facturen, zonder tussen verschillende interne systemen te moeten wisselen.
Geautomatiseerde Support Tickets
Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.
Sta je wel eens met je mond vol tanden?
Mail Template registreert alle e-mail centraal in Ć©Ć©n systeem en koppelt deze automatisch aan de juiste relatie en interne afdeling. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Er kunnen diverse acties worden uitgezet zoals een terugbelverzoek of een todo. Hierdoor is alle informatie direct beschikbaar, zijn werkzaamheden inzichtelijk en kan er snel gereageerd worden vanuit Ć©Ć©n centraal systeem. Zo gaat geen enkel detail meer verloren.
Heb je een vraag?
Ons support- en salesteam staat voor je klaar.