Oplossingen voor jouw marketing afdeling

Besteed meer tijd aan het verbeteren van de marketingprestaties van je bedrijf

Ontdek hoe het automatiseren van dagelijkse administratieve taken, zoals nieuwsbrief afmeldingen, eCommerce-gegevensinvoer en het invoeren van leads uit campagnes in het CRM-systeem, de marketingafdeling helpt meer tijd te besteden aan het verbeteren van de prestaties.

Marketing oplossingen - Besteed meer tijd aan het verbeteren van de marketingprestaties van je bedrijf

Performance marketingsoftware, helpt jouw ideeën werkelijkheid te worden

Heb je geweldige ideeën, maar heb je moeite om de tijd te vinden om ze in de praktijk te brengen vanwege de eindeloze handmatige handelingen als het creëren van campagnerapportages en gegevensinvoer van afmeldingen per e-mail? Of wil je campagneresultaten verbeteren door middel van performance marketingsoftware?

De marketingoplossingen van Orbis Software kunnen klantinformatie automatisch in real-time bewaken en bijwerken en ervoor zorgen dat gegevens worden gedeeld tussen alle relevante marketingsystemen en -applicaties. Met de gegevens direct beschikbaar, is het dan mogelijk om een breed scala aan marketingactiviteiten te automatiseren via tal van marketingkanalen, waardoor bedrijven de operationele efficiëntie kunnen verbeteren en snel en gemakkelijk inkomsten kunnen genereren.

      Verbetert de klantervaring
      Vergroot de zichtbaarheid van marketinggegevens
      Vermindert handmatige beheertaken, b.v. e-mail afmeldingen, rapporten maken etc.
      Verbeterde productiviteit van medewerkers
      Lagere operationele kosten

Onze tools in de praktijk

Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools marketing afdelingen hebben geholpen

Orbis Software Integratie oplossingen voor crm systemen
Orbis Software Integratie oplossingen voor ecommerce systemen
  • Monitoring van marketingdatabases en CRM-systemen op dubbele, slechte kwaliteit of ontbrekende gegevens
  • Overzetten van nieuwe klantgegevens van eCommerce-systemen zoals Shopify, Magento, WooCommerce, Amazon en bol.com naar CRM- of marketingsystemen
  • Afmeldingen voor campagnes automatisch verwerken
  • Accountmanagers waarschuwen wanneer belangrijke klanten CTA’s in marketing-e-mails klikken
  • Monitoring van telemarketingactiviteiten en succespercentages
  • Automatisch genereren van rapporten over campagnesucces, conversies en trendanalyse

Interessante blogs & ebooks

Raak geïnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.

Hoe CRM-integratie de verkoop- en marketingprestaties kan verbeteren

Hoe CRM-integratie de verkoop- en marketingprestaties kan verbeteren

CRM-software (Customer Relationship Management) stelt bedrijven in staat om de volledige verkoop- en marketingmix, zoals relaties, contacten, activiteiten, opportunitybeheer en campagnes, op één platform te beheren. Om het potentieel van CRM-software volledig te benutten, organisaties een 360-graden overzicht van activiteiten te bieden en substantiële voordelen te realiseren moet CRM-software eigenlijk wel worden geïntegreerd met andere bedrijfssystemen. Waarom? Dat is te lezen in ons blog.

Lees meer
De voordelen van e-commerce integratie

De voordelen van e-commerce integratie

Gegevens die door de online winkel worden verzameld, kunnen automatisch in bestaande Marketing- of CRM-systemen worden gepusht om verkooppersoneel te helpen bij cross-selling en up-selling. Belangrijke verkooptactieken die kunnen leiden tot een betere cashflow en een stijging van omzet en winst. E-commerce integratie met ERP is een eenvoudige oplossing die snel inzetbaar is een snel veel voordelen biedt.

Lees meer
Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen

Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen

Waarom zou je je CRM integreren met je ERP? Het biedt vele voordelen. Neem alleen al het feit dat je zaken maar op één plek goed hoeft vast te leggen. CRM integratie is dé manier om verkoopvertegenwoordigers en klantenserviceteams in één oogopslag een volledig overzicht te bieden van elke klant binnen het CRM-systeem, inclusief kredietlimieten, openstaande posten, bestellingen en facturen, zonder tussen verschillende interne systemen te moeten wisselen.

Lees meer
Tags: