Oplossingen voor jouw marketing afdeling
Besteed meer tijd aan het verbeteren van de marketingprestaties van je bedrijf
Ontdek hoe het automatiseren van dagelijkse administratieve taken, zoals nieuwsbrief afmeldingen, eCommerce-gegevensinvoer en het invoeren van leads uit campagnes in het CRM-systeem, de marketingafdeling helpt meer tijd te besteden aan het verbeteren van de prestaties.
Performance marketingsoftware, helpt jouw ideeƫn werkelijkheid te worden
De marketingoplossingen van Orbis Software kunnen klantinformatie automatisch in real-time bewaken en bijwerken en ervoor zorgen dat gegevens worden gedeeld tussen alle relevante marketingsystemen en -applicaties. Met de gegevens direct beschikbaar, is het dan mogelijk om een breed scala aan marketingactiviteiten te automatiseren via tal van marketingkanalen, waardoor bedrijven de operationele efficiƫntie kunnen verbeteren en snel en gemakkelijk inkomsten kunnen genereren.
Verbetert de klantervaring
Vergroot de zichtbaarheid van marketinggegevens
Vermindert handmatige beheertaken, b.v. e-mail afmeldingen, rapporten maken etc.
Verbeterde productiviteit van medewerkers
Lagere operationele kosten
Welke systemen wil je integreren?
RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar ƩƩn platform met oplossingen voor ieder proces.
- CRM
- Exact Synergy
- HubSpot
- MS Dynamics CRM
- Salesforce
- Zoho
- Documenten & Rapportages
- MS Reporting Services
- PDF Tool
- Power BI
- SAP Crystal Reports
- eCommerce
- Amazon
- Bol.com
- Magento
- Shopify
- WooCommerce
- B2B eCommerce Solution
- ERP
- Exact Globe
- Exact Online
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Unit4
- Visma
- SAP B1
- SYSPRO
- Marketing
- MailChimp
- Logistiek
- DHL
- DPD
- FedEx
- GLS
- PostNL
- TNT
- UPS
- Shipping Platform
- Overige
- ABN AMRO
- Tikkie
- VIES
- MS Exchange
- Portal Platform
- Workflow Platform
Onze tools in de praktijk
Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools marketing afdelingen hebben geholpen
- CRM-integratietools voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy, HubSpot, Zoho enz.
- E-mailmarketingintegratie met CRM-software, b.v. MailChimp, HubSpot, etc.
- Automatisering van marketingactiviteiten voor upgrade, up-sell of cross-sell
- SMS-meldingen en notificaties voor aanbiedingen en promotionele activiteiten
- Automatisch genereren en distribueren van welkomstbrieven of e-mails naar nieuwe klanten
- Monitoring van marketingdatabases en CRM-systemen op dubbele, slechte kwaliteit of ontbrekende gegevens
- Overzetten van nieuwe klantgegevens van eCommerce-systemen zoals Shopify, Magento, WooCommerce, Amazon en bol.com naar CRM- of marketingsystemen
- Afmeldingen voor campagnes automatisch verwerken
- Accountmanagers waarschuwen wanneer belangrijke klanten CTA's in marketing-e-mails klikken
- Monitoring van telemarketingactiviteiten en succespercentages
- Automatisch genereren van rapporten over campagnesucces, conversies en trendanalyse
Interessante blogs & ebooks
Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.
Hoe CRM-integratie de verkoop- en marketingprestaties kan verbeteren
CRM-software (Customer Relationship Management) stelt bedrijven in staat om de volledige verkoop- en marketingmix, zoals relaties, contacten, activiteiten, opportunitybeheer en campagnes, op één platform te beheren. Om het potentieel van CRM-software volledig te benutten, organisaties een 360-graden overzicht van activiteiten te bieden en substantiële voordelen te realiseren moet CRM-software eigenlijk wel worden geïntegreerd met andere bedrijfssystemen. Waarom? Dat is te lezen in ons blog.
De voordelen van e-commerce integratie
Gegevens die door de online winkel worden verzameld, kunnen automatisch in bestaande Marketing- of CRM-systemen worden gepusht om verkooppersoneel te helpen bij cross-selling en up-selling. Belangrijke verkooptactieken die kunnen leiden tot een betere cashflow en een stijging van omzet en winst. E-commerce integratie met ERP is een eenvoudige oplossing die snel inzetbaar is een snel veel voordelen biedt.
Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen
Waarom zou je je CRM integreren met je ERP? Het biedt vele voordelen. Neem alleen al het feit dat je zaken maar op ƩƩn plek goed hoeft vast te leggen. CRM integratie is dƩ manier om verkoopvertegenwoordigers en klantenserviceteams in ƩƩn oogopslag een volledig overzicht te bieden van elke klant binnen het CRM-systeem, inclusief kredietlimieten, openstaande posten, bestellingen en facturen, zonder tussen verschillende interne systemen te moeten wisselen.