Oplossingen voor jouw klantenservice en helpdesk afdeling

Verhoog de klanttevredenheid middels automatisering en klantportalen

Ontdek hoe je jouw Klantenservice en Helpdesk-afdeling kan laten profiteren van het automatisch aanmaken en distribueren van supporttickets, klanten eenvoudig toegang kan bieden tot informatie via webportalen en nog veel meer.

Klantenservice en helpdesk oplossingen - Verhoog de klanttevredenheid middels automatisering en klantportalen

Ondersteuning van automatiseringssoftware die helpt om de klantenservice te verbeteren

Ben je op zoek naar software om het maken en distribueren van supporttickets te automatiseren? Of wil je jouw klantenservice verbeteren door klanten een online klantenportaal te bieden, waarmee ze snel en gemakkelijk toegang hebben tot diverse (persoonlijke) informatie of een supportticket kunnen registreren en de status volgen?

De automatiseringssoftware en klantportaaloplossingen van Orbis Software kunnen CRM-systemen, online services van derden en een reeks helpdesksoftware integreren, evenals veel van de tijdrovende taken automatiseren. Hierdoor kunnen organisaties zich concentreren op belangrijkere aspecten van service en ondersteuning verbeteren, zoals het ontwikkelen van selfservice klantenoplossingen.

      Verbeterde en gestroomlijnde klantenservice
      Verhoogde zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden
      Kostbare en foutgevoelige beheertaken vermijden
      Lagere operationele kosten

Onze tools in de praktijk

Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools Klantenservice en Helpdesk afdelingen hebben geholpen

  • Automatisering van support-tickets
  • Selfservice klantenportaalsoftware
  • Integratie van klantenservice en helpdesk Software zoals bijvoorbeeld Zendesk
  • CRM-integratieconnectoren voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy en nog veel meer
  • Levering van welkomstpakketten, documenten, verklaringen enz. na vraag van de klant
  • Direct mail aanbieders integreren met andere systemen en applicaties
  • Communicatie met klanten m.b.t. leveringen, nieuwe voorraad, dienstverlening etc. automatiseren
Orbis Software Integratie oplossingen
Orbis Software Integratie oplossingen voor erp systemen
  • Afgifte van jaarlijkse verlengingscontracten en garanties vanwege verlopen herinneringen
  • Retourprocessen inclusief systeemupdates, klantmeldingen en rapporten
  • Integratie van toepassingen voor klantonderzoek, zoals SurveyMonkey met bedrijfssoftware
  • Melding aan het supportteam wanneer nieuwe klantenservice- of supportoproepen worden ontvangen
  • Melden van onopgeloste ondersteuningsproblemen
  • Tickets toewijzen aan een medewerker met vervaldatum en prioriteit
  • Verzoeken om wachtwoord opnieuw in te stellen/ontgrendelen

Interessante blogs & ebooks

Raak geïnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.

BrainSys aan het woord over ons partnership

BrainSys aan het woord over ons partnership

Bij Orbis gaan we graag langdurige samenwerkingen aan. Zo werken we al sinds 2009 samen met BrainSys, welke is uitgegroeid tot een waardevolle partner binnen het partnernetwerk van Orbis Software. Bauke Dijkstra, consultant bij BrainSys vertelt over deze jarenlange samenwerking.

Lees meer
Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Gelukkig biedt automatisering een oplossing voor deze prangende kwestie. In dit blog gaan we dieper in op hoe automatisering kan helpen bij het aanpakken van het tekort aan personeel en welke voordelen dit met zich meebrengt.

Lees meer
Geautomatiseerde Support Tickets

Geautomatiseerde Support Tickets

Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.

Lees meer
Tags: