Oplossingen voor jouw klantenservice en helpdesk afdeling
Verhoog de klanttevredenheid middels automatisering en klantportalen
Ontdek hoe je jouw Klantenservice en Helpdesk-afdeling kan laten profiteren van het automatisch aanmaken en distribueren van supporttickets, klanten eenvoudig toegang kan bieden tot informatie via webportalen en nog veel meer.

Ondersteuning van automatiseringssoftware die helpt om de klantenservice te verbeteren
De automatiseringssoftware en klantportaaloplossingen van Orbis Software kunnen CRM-systemen, online services van derden en een reeks helpdesksoftware integreren, evenals veel van de tijdrovende taken automatiseren. Hierdoor kunnen organisaties zich concentreren op belangrijkere aspecten van service en ondersteuning verbeteren, zoals het ontwikkelen van selfservice klantenoplossingen.
Verbeterde en gestroomlijnde klantenservice
Verhoogde zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden
Kostbare en foutgevoelige beheertaken vermijden
Lagere operationele kosten
Welke systemen wil je integreren?
RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar één platform met oplossingen voor ieder proces.
- CRM
- Exact Synergy
- HubSpot
- MS Dynamics CRM
- Salesforce
- Zoho
- Documenten & Rapportages
- MS Reporting Services
- PDF Tool
- Power BI
- SAP Crystal Reports
- eCommerce
- Amazon
- Bol.com
- Magento
- Shopify
- WooCommerce
- B2B eCommerce Solution
- ERP
- Exact Globe
- Exact Online
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Unit4
- Visma
- SAP B1
- SYSPRO
- Marketing
- MailChimp
- Logistiek
- DHL
- DPD
- FedEx
- GLS
- PostNL
- TNT
- UPS
- Shipping Platform
- Overige
- ABN AMRO
- Tikkie
- VIES
- MS Exchange
- Portal Platform
- Workflow Platform
Onze tools in de praktijk
Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools Klantenservice en Helpdesk afdelingen hebben geholpen
- Automatisering van support-tickets
- Selfservice klantenportaalsoftware
- Integratie van klantenservice en helpdesk Software zoals bijvoorbeeld Zendesk
- CRM-integratieconnectoren voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy en nog veel meer
- Levering van welkomstpakketten, documenten, verklaringen enz. na vraag van de klant
- Direct mail aanbieders integreren met andere systemen en applicaties
- Communicatie met klanten m.b.t. leveringen, nieuwe voorraad, dienstverlening etc. automatiseren


- Afgifte van jaarlijkse verlengingscontracten en garanties vanwege verlopen herinneringen
- Retourprocessen inclusief systeemupdates, klantmeldingen en rapporten
- Integratie van toepassingen voor klantonderzoek, zoals SurveyMonkey met bedrijfssoftware
- Melding aan het supportteam wanneer nieuwe klantenservice- of supportoproepen worden ontvangen
- Melden van onopgeloste ondersteuningsproblemen
- Tickets toewijzen aan een medewerker met vervaldatum en prioriteit
- Verzoeken om wachtwoord opnieuw in te stellen/ontgrendelen
Interessante blogs & ebooks
Raak geïnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.
Geautomatiseerde Support Tickets
Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.
Sta je wel eens met je mond vol tanden?
Mail Template registreert alle e-mail centraal in één systeem en koppelt deze automatisch aan de juiste relatie en interne afdeling. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Er kunnen diverse acties worden uitgezet zoals een terugbelverzoek of een todo. Hierdoor is alle informatie direct beschikbaar, zijn werkzaamheden inzichtelijk en kan er snel gereageerd worden vanuit één centraal systeem. Zo gaat geen enkel detail meer verloren.
Zolang je je laat leiden door e-mail, bepaal je niet zelf je agenda
Mail Template zorgt ervoor dat alle email en bijbehorende werkzaamheden gestructureerd in één systeem inzichtelijk worden gemaakt. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Alle e-mails en bijbehorende werkzaamheden of acties worden geregistreerd bij de bijbehorende relatie en zijn voor iedereen beschikbaar. Zo is in één oogopslag duidelijk wat er van jou en je team verwacht wordt.