Oplossingen voor jouw klantenservice en helpdesk afdeling

Verhoog de klanttevredenheid middels automatisering en klantportalen

Ontdek hoe je jouw Klantenservice en Helpdesk-afdeling kan laten profiteren van het automatisch aanmaken en distribueren van supporttickets, klanten eenvoudig toegang kan bieden tot informatie via webportalen en nog veel meer.

Klantenservice en helpdesk oplossingen - Verhoog de klanttevredenheid middels automatisering en klantportalen

Ondersteuning van automatiseringssoftware die helpt om de klantenservice te verbeteren

Ben je op zoek naar software om het maken en distribueren van supporttickets te automatiseren? Of wil je jouw klantenservice verbeteren door klanten een online klantenportaal te bieden, waarmee ze snel en gemakkelijk toegang hebben tot diverse (persoonlijke) informatie of een supportticket kunnen registreren en de status volgen?

De automatiseringssoftware en klantportaaloplossingen van Orbis Software kunnen CRM-systemen, online services van derden en een reeks helpdesksoftware integreren, evenals veel van de tijdrovende taken automatiseren. Hierdoor kunnen organisaties zich concentreren op belangrijkere aspecten van service en ondersteuning verbeteren, zoals het ontwikkelen van selfservice klantenoplossingen.

      Verbeterde en gestroomlijnde klantenservice
      Verhoogde zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden
      Kostbare en foutgevoelige beheertaken vermijden
      Lagere operationele kosten

Welke systemen wil je integreren?

RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar één platform met oplossingen voor ieder proces.

Onze tools in de praktijk

Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools Klantenservice en Helpdesk afdelingen hebben geholpen

  • Automatisering van support-tickets
  • Selfservice klantenportaalsoftware
  • Integratie van klantenservice en helpdesk Software zoals bijvoorbeeld Zendesk
  • CRM-integratieconnectoren voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy en nog veel meer
  • Levering van welkomstpakketten, documenten, verklaringen enz. na vraag van de klant
  • Direct mail aanbieders integreren met andere systemen en applicaties
  • Communicatie met klanten m.b.t. leveringen, nieuwe voorraad, dienstverlening etc. automatiseren
Orbis Software Integratie oplossingen
Orbis Software Integratie oplossingen voor erp systemen
  • Afgifte van jaarlijkse verlengingscontracten en garanties vanwege verlopen herinneringen
  • Retourprocessen inclusief systeemupdates, klantmeldingen en rapporten
  • Integratie van toepassingen voor klantonderzoek, zoals SurveyMonkey met bedrijfssoftware
  • Melding aan het supportteam wanneer nieuwe klantenservice- of supportoproepen worden ontvangen
  • Melden van onopgeloste ondersteuningsproblemen
  • Tickets toewijzen aan een medewerker met vervaldatum en prioriteit
  • Verzoeken om wachtwoord opnieuw in te stellen/ontgrendelen

Interessante blogs & ebooks

Raak geïnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.

4 Misverstanden over RPA; Robotic Process Automation

4 Misverstanden over RPA; Robotic Process Automation

Steeds meer bedrijven zetten RPA in en ervaren het gemak van de softwarerobot. Veel handmatige, foutgevoelige handelingen worden overgenomen en steeds meer bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd. Toch zijn er een aantal misverstanden ontstaan over RPA en de belangrijkste lichten we in deze blog toe.

Lees meer
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.

Lees meer
Tags: