Uitbreiden met portalen

Portal Platform integreren met Exact Globe, Synergy en Exact Online

Hoe kunnen we op een eenvoudige én veilige manier informatie uit Exact delen met onze relaties of medewerkers? Met Portal Platform richt je snel, eenvoudig, flexibel én veilig je eigen web-based portals in. De integratie met Exact is eenvoudig gemaakt dankzij de easy-to-use drag’n’drop oplossing.

Ben je op zoek naar een flexibel, schaalbaar en veilig portaal voor Exact? Dan is Portal Platform voor jou ontworpen!

Portal Platform biedt je de mogelijkheid om eenvoudig een portaaloplossing te implementeren volgens jouw wensen en jouw eigen huisstijl. Biedt je klanten, medewerkers en relaties snel en eenvoudig een veilige digitale omgeving met toegang tot relevante documentatie en informatie. Portal Platform kan ook ingezet worden om informatie met elkaar uit te wisselen en zaken van relaties te ontvangen.

      Korte implementatietijd
      Geschikt voor Exact Globe, Synergy en Exact Online
      Volledig integreerbaar
      Hoge klanttevredenheid
      24/7 Bereikbaar

De mogelijkheden met Portal Platform

Klantportaal

Maak eenvoudig een klantportaal en houd je klanten real-time op de hoogte van bijvoorbeeld lopende orders en openstaande posten.

Medewerkersportaal

Maak eenvoudig een medewerkersportaal voor vereenvoudiging van verlof-, en verzuimregistratie of het indienen van declaraties.

Projectenportaal

Werk eenvoudig samen met mensen binnen en buiten je organisatie middels een projectenportaal.

Supportportaal

Houd het werk op de helpdesk overzichtelijk door het maken van een supportportaal.

Wat zijn de voordelen van portalen voor Exact?

Onze Portal Platform oplossing kan eenvoudig worden geïntegreerd met Exact Globe, Synergy en Exact online waardoor de uitwisseling van gegevens eenvoudig kan worden geautomatiseerd en gegevens real-time overal up-to-date zijn. Andere voordelen zijn o.a.:

  • Informatie veilig delen met klanten, medewerkers en relaties
  • Verbeterde communicatie met klanten, medewerkers en relaties
  • 24/7 bereikbaar voor klanten en relaties
  • Hogere klanttevredenheid
  • Informatie is, zowel in Exact als in je portaal, 24/7 up-to-date
  • Minder e-mailverkeer
  • Minder handmatige handelingen voor medewerkers
  • Volledige integratie met Exact en je eigen huisstijl
  • In Exact software hoeven géén extra gebruikers aangemaakt te worden en kan het aantal gebruikers gereduceerd worden.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Exact Globe Integration Tool, Exact Synergy Integration Tool of Exact Online Integration Tool en ons Portal Platform.
Onze klanten over Portal Platform:

Wij willen 24/7 bereikbaar zijn. Onze telefoonlijnen zijn niet voldoende in de winter. Daar gebruiken wij Orbis voor! - Hiddo Visser - Schaatsenfabriek Viking B.V.

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Wil je meer functies zien waar je van verstelt zult staan? Download de brochure voor meer uitleg, voorbeelden en mogelijkheden of vraag een webdemo aan en ervaar het zelf binnen een kwartiertje.

Veelgestelde vragen over online portaal oplossing

Wat zijn de minimale systeemeisen voor Portal Platform?

SQL Server*: Minimaal SQL versie 2008 R2, aanbevolen SQL versie 2012 of hoger * Let op dat de authenticatie op "Mixed mode" ingesteld staat (dus (SQL Server authentication en Windows authentication)
IIS: Versie 7 of hoger
Microsoft .Net Framework: 4.5 of hoger geïnstalleerd en geregistreerd

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag'n'drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
Geautomatiseerde Support Tickets

Geautomatiseerde Support Tickets

Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.

Lees meer
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer