Oplossingen voor jouw IT-afdeling
Gegevensinvoer volgens jouw Business Rules, processen automatiseren en eenvoudig integraties bouwen
Ontdek de kracht van de tools die wij IT-afdelingen bieden om gegevensinvoer volgens de Business Rules mogelijk te maken, rapporten te automatiseren, snel integratie oplossingen te bouwen en meerdere bedrijfssystemen aan elkaar te koppelen.
Onze IT-automatiserings oplossingen verminderen ontwikkelingstijden en -kosten
Wil je IT-prestaties verbeteren door ervoor te zorgen dat 'best-practices' en procedures worden nageleefd en documenten op de juiste plaats staan en niet worden verplaatst? Of wil je de tijd en kosten van op maat gemaakte ontwikkelingsprojecten verminderen?
De drag-'n-drop automatisering oplossingen van Orbis Software verminderen op maat gemaakte ontwikkelingstijden en -kosten. De meeste projecten geven een 100% 'codevrije' ervaring door snel en eenvoudig bedrijfssystemen en applicaties te integreren. Zo worden tal van taken, rapportages, workflows en notificaties geautomatiseerd. Dit zorgt ervoor dat de IT-prestaties worden verbeterd en dat alles werkt aan de hand van jouw Business Rules.
Real-time meldingen over bedrijfsrisico's en foutieve processen
Verbeterde reactietijden op systeemproblemen en besluitvorming
Verminderde ontwikkelingstijden en kosten voor maatwerk
Zorgt voor consistentie van gegevens over meerdere bronnen
Verbeteringen aan gegevens importroutines
Vermogen om zich snel aan te passen aan veranderingen
Welke systemen wil je integreren?
RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar ƩƩn platform met oplossingen voor ieder proces.
- CRM
- Exact Synergy
- HubSpot
- MS Dynamics CRM
- Salesforce
- Zoho
- Documenten & Rapportages
- MS Reporting Services
- PDF Tool
- Power BI
- SAP Crystal Reports
- eCommerce
- Amazon
- Bol.com
- Magento
- Shopify
- WooCommerce
- B2B eCommerce Solution
- ERP
- Exact Globe
- Exact Online
- Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Unit4
- Visma
- SAP B1
- SYSPRO
- Marketing
- MailChimp
- Logistiek
- DHL
- DPD
- FedEx
- GLS
- PostNL
- TNT
- UPS
- Shipping Platform
- Overige
- ABN AMRO
- Tikkie
- VIES
- MS Exchange
- Portal Platform
- Workflow Platform
Onze tools in de praktijk
Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools IT-afdelingen hebben geholpen
- Drag'n'drop-tools voor procesautomatisering die compatibel zijn met vrijwel elke gegevensbron via ODBC, OLEDB, webservices of een uitgebreide reeks ondersteunde API's van derden via connectoren
- Integratie van cloudgebaseerde en on-premises software. Denk hierbij aan boekhouding, CRM, eCommerce en ERP-oplossingen van leveranciers zoals Exact, Microsoft, SAP, Salesforce, Shopify, Magento, Mailchimp, HubSpot en nog veel meer
- De synchronisatie van informatie tussen verschillende IT-systemen automatiseren
- Bewaken van belangrijke bedrijfssystemen en het verzenden van notificaties via e-mail of sms als ze niet goed functioneren
- Snelle applicatie-ontwikkelingstools om 100% geschikte applicaties te bouwen, b.v. klant-, partner-, leverancier- of HR-webportalen, voertuig activabeheer, koppeling met CRM-software, applicatie voor orderbeheer, enz.
- Automatisch up-to-date houden van informatie op websites, intranetten en portalen
- Automatisch rapporten genereren en distribueren
- IT-procesautomatisering (ITPA, IT Process Automation)
- Controleren van beschikbare harde schijfruimte op servers en het versturen van notificaties als dit onder bepaalde waardes komt, met de optie om automatisch bestanden uit 'Temp'-mappen te verwijderen
- Workflows implementeren voor verschillende taken en processen
- Geautomatiseerde supporttickets/ -vragen en helpdeskondersteuning om de klantenservice af te handelen
- Op maat gemaakte add-ons en software maken voor specifieke taken
- Alerts en notificaties via sms toevoegen aan bedrijfssystemen
- Vermindering van het aantal systemen van waaruit geautomatiseerde taken moeten worden beheerd
Interessante blogs & ebooks
Raak geĆÆnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.
Geautomatiseerde Support Tickets
Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.
Sta je wel eens met je mond vol tanden?
Mail Template registreert alle e-mail centraal in ƩƩn systeem en koppelt deze automatisch aan de juiste relatie en interne afdeling. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Er kunnen diverse acties worden uitgezet zoals een terugbelverzoek of een todo. Hierdoor is alle informatie direct beschikbaar, zijn werkzaamheden inzichtelijk en kan er snel gereageerd worden vanuit ƩƩn centraal systeem. Zo gaat geen enkel detail meer verloren.
Zolang je je laat leiden door e-mail, bepaal je niet zelf je agenda
Mail Template zorgt ervoor dat alle email en bijbehorende werkzaamheden gestructureerd in ƩƩn systeem inzichtelijk worden gemaakt. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Alle e-mails en bijbehorende werkzaamheden of acties worden geregistreerd bij de bijbehorende relatie en zijn voor iedereen beschikbaar. Zo is in ƩƩn oogopslag duidelijk wat er van jou en je team verwacht wordt.