Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Automatisch Tikkie betaalverzoeken genereren

Met behulp van onze Tikkie integratie kun je automatisch Tikkie betaalverzoeken genereren vanuit andere systemen zoals je ERP- of eCommerce oplossing. Vervolgens kun je de link of de QR code van het betaalverzoek meesturen naar je klant om snel en eenvoudig de betaling te ontvangen …. en dat volledig automatisch! Onze Tikkie oplossing is te gebruiken voor Rabobank-, ABN AMRO, ING-, SNS- of andere willekeurige bank.

Tikkie integreren, koppelen, automatiseren

Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!

De mogelijkheden van onze Tikkie Integratie

Middels onze Tikkie Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven.

  • Verstuur automatisch een Tikkie betaalverzoek bij facturen, betalingsherinneringen, declaraties, abonnementen, donatieverzoeken, vooruit- en aanbetalingen enzovoorts.
  • Genereer eenvoudig Tikkie batch-betaalverzoeken.
  • Volg de status van een Tikkie betaalverzoek.
  • Ophalen van Tikkie betalingsgegevens en verwerken in je eigen systemen.
  • (Gedeeltelijke) Tikkie terugbetalingen aanmaken.
  • De Tikkie Integration Tool is onderdeel van de ABN AMRO integration tool, maar is ook te gebruiken voor Rabobank-, ING-, SNS- of andere bankaccounts.
Orbis Software Integratie oplossingen

De voordelen van onze Tikkie Integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Tikkie. De Tikkie Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop
  • Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de Tikkie Integration tool:
"‘Binnen 1 week hadden we 98% van de betalingsachterstanden weggewerkt’ Aldus Maartje van Moekes Maaltijd. Moekes Maaltijd voorziet ruim 90 kinderdagverblijven dagelijks van verse en gezonde maaltijden."
Maartje - Moekes Maaltijd

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke Tikkie processen jij graag wilt automatiseren met deze Tikkie integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Veelgestelde vragen over onze Tikkie integratie

Wat is een Tikkie integratie?

Een Tikkie integratie omvat de koppeling van Tikkie met een scala aan interne en externe applicaties. De flexibele Tikkie Integration Tool van Orbis Software zijn bedoeld om je meer controle te geven over het aanmaken, ophalen en beheren van Tikkie betaalverzoeken. Onze Tikkie API-connector is een bewezen en kosteneffectieve oplossing waarmee je standaard en complexe integraties kunt creëren met een betaalservice als Tikkie.

Hoe integreer ik met Tikkie?

De Tikkie integratietool maakt communicatie tussen BPA Platform en Tikkie mogelijk. Alle communicatie maakt gebruik van XML-data. Je gebruikt de integratietool om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Tikkie-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals GET en ADD worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals betaalverzoeken, betalingen en terugbetalingen.

Door Tikkie gecertificeerde integratie

Onze oplossingen zijn door Tikkie officieel gecertificeerde en goedgekeurde oplossingen.

Wat zijn de mogelijkheden van een Tikkie integratie?

De mogelijkheden van een integratie met Tikkie zijn eindeloos. Een aantal zijn:

  • Create payment request; Tikkie betaalverzoeken aanmaken.
  • Get payment request; Status ophalen van het Tikkie betaalverzoek.
  • Get Payment details; Ophalen van de betalingsgegevens die voor een Tikkie betaalverzoek gedaan zijn.
  • Create refund; Aanmaken van een (gedeeltelijke) terugbetaling van een betaald Tikkie betaalverzoek.
  • Get refund details; De transactiegegevens ophalen van een Tikkie terugbetaalverzoek.

Met welke systemen kan ik Tikkie integreren?

De Tikkie integratietool kan met honderden applicaties, webservices en systemen integreren zoals:

  • ERP systemen: Exact Globe, Exact Online, SAP Business One, Visma, Unit4, etc.
  • Integratie met een industrie specifieke of op maat gemaakte applicaties.

Voor welke banken kan ik Tikkie betaalverzoeken genereren?

De Tikkie integratietool kan voor elke willekeurige bankrekening ingezet worden:

  • Rabobank
  • ABN AMRO
  • SNS Bank
  • ING Bank
  • etc.

Hoeveel kost een Tikkie integratie?

De Tikkie integratie oplossing van Orbis Software start bij €170,- per maand. Deze prijs is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Tikkie integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Personeelstekort? Los het op met automatisering!

Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Gelukkig biedt automatisering een oplossing voor deze prangende kwestie. In dit blog gaan we dieper in op hoe automatisering kan helpen bij het aanpakken van het tekort aan personeel en welke voordelen dit met zich meebrengt.

Lees meer
20 manieren om software voor verkoopteambeheer te gebruiken

20 manieren om software voor verkoopteambeheer te gebruiken

Ontdek hoe software voor verkoopteambeheer bedrijven helpt om de prestaties van het verkoopteam te verbeteren, de omzet te verhogen door een eind te maken aan de handmatige beheertaken die de tijd van werknemers opslokken, en de zichtbaarheid van kritieke informatie te vergroten.

Lees meer