Oplossingen voor jouw verkoopafdeling

Besteed meer tijd aan contact met bestaande klanten en nieuwe zakelijke prospects

Ontdek hoe onze oplossingen en applicaties de verkoopafdeling helpen meer tijd te besteden aan het contact met bestaande klanten en nieuwe zakelijke prospects door handmatige gegevensinvoer in het CRM-systeem te vermijden, pijplijnrapporten te automatiseren en nog veel meer.

Verkoop oplossingen - Besteed meer tijd aan contact met bestaande klanten en nieuwe zakelijke prospects

Verkoop automatiseringstools om verkoopprocessen te stroomlijnen

Wil je jouw verkoopprocessen stroomlijnen om leadbeheer te verbeteren en de zichtbaarheid van verkoop-KPI’s en pijplijnrapporten te vergroten? Of wil je de repetitieve handmatige gegevensinvoer uit dagelijkse taken weghalen door middel van kosteneffectieve verkoopbeheertools?

De verkoop automatiseringstools van Orbis Software helpen je tijd voor jouw medewerkers vrij te maken door de repetitieve administratieve taken over te nemen. Denk hierbij aan het verwerken van verkoopleadgegevens afkomstig van je website in het CRM-systeem, het automatiseren van verkooprapporten of je verkoopafdeling automatisch op de hoogte stellen als een klant op krediet is geplaatst in het boekhoudsysteem.

      Verbeterd leadbeheer
      Verhoogde zichtbaarheid van gegevens voor betere besluitvorming
      Laat verkoopteams zich focussen op nieuwe en bestaande verkoopkansen
      Verhoogde omzet/bedrijfsprestaties
      Maakt een einde aan handmatige invoertaken en administratiefouten
      Versnelt de mogelijkheden om verkoopkansen te vergroten

Onze tools in de praktijk

Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstool verkoopafdelingen hebben geholpen

  • CRM-integratieconnectoren voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, Exact Synergy, HubSpot en nog veel meer.
  • Kennisgeving van verkoopvragen via websites, sociale media enz. die een follow-up vereisen
  • Samenvattingen van recente bestellingen of verzonden goederen naar verkoopmanagers sturen
  • Microsoft Exchange-integratie met een CRM-toepassing
  • Automatisch verkoop-KPI- en pijplijnrapporten maken en distribueren
  • Belangrijke gegevens zoals offertes, bestellingen, producten en inkooporders synchroniseren
  • Automatisch melding maken van een klantaccount dat op krediet is geplaatst binnen een boekhoudsysteem
  • Automatisch verkoopvragen toewijzen aan de relevante verkoopvertegenwoordiger
Orbis Software Integratie oplossingen voor documenten en rapportages
Orbis Software Integratie oplossingen voor crm systemen
  • Je kredietverwijzingsproces automatiseren met CreditSafe voordat je nieuwe klanten aangaat
  • Automatisering van prijswijzigingen en prijslijsten van nieuwe leveranciers aan het verkoopteam
  • Geautomatiseerde follow-up van verkoopkansen
  • Eenvoudig synchroniseren van gegevens tussen Microsoft Outlook en een CRM-systeem
  • Automatisering van het proces van het laten goedkeuren van offertes, voorstellen of kortingen door managers
  • Genereer automatisch een e-mail waarin verkopers worden geattendeerd op het feit geen activiteitenrapporten of andere documenten te hebben ingediend
  • Verkopers waarschuwen wanneer hun activiteitsniveau onder vooraf ingestelde targets komt
  • Integratie van een CRM-systeem met andere systemen voor up-to-date bedrijfsgegevens en belangrijke contacten

Interessante blogs & ebooks

Raak geïnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.

Hoe CRM-integratie de verkoop- en marketingprestaties kan verbeteren

Hoe CRM-integratie de verkoop- en marketingprestaties kan verbeteren

CRM-software (Customer Relationship Management) stelt bedrijven in staat om de volledige verkoop- en marketingmix, zoals relaties, contacten, activiteiten, opportunitybeheer en campagnes, op één platform te beheren. Om het potentieel van CRM-software volledig te benutten, organisaties een 360-graden overzicht van activiteiten te bieden en substantiële voordelen te realiseren moet CRM-software eigenlijk wel worden geïntegreerd met andere bedrijfssystemen. Waarom? Dat is te lezen in ons blog.

Lees meer
De voordelen van e-commerce integratie

De voordelen van e-commerce integratie

Gegevens die door de online winkel worden verzameld, kunnen automatisch in bestaande Marketing- of CRM-systemen worden gepusht om verkooppersoneel te helpen bij cross-selling en up-selling. Belangrijke verkooptactieken die kunnen leiden tot een betere cashflow en een stijging van omzet en winst. E-commerce integratie met ERP is een eenvoudige oplossing die snel inzetbaar is een snel veel voordelen biedt.

Lees meer
Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen

Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen

Waarom zou je je CRM integreren met je ERP? Het biedt vele voordelen. Neem alleen al het feit dat je zaken maar op één plek goed hoeft vast te leggen. CRM integratie is dé manier om verkoopvertegenwoordigers en klantenserviceteams in één oogopslag een volledig overzicht te bieden van elke klant binnen het CRM-systeem, inclusief kredietlimieten, openstaande posten, bestellingen en facturen, zonder tussen verschillende interne systemen te moeten wisselen.

Lees meer
Tags: