In een tijdperk waarin digitale transformatie fundamenteel is, is ERP-integratie essentieel geworden om concurrerend te blijven, operationele efficiëntie te verhogen en te zorgen voor een naadloze informatiestroom binnen de hele onderneming. In deze blog lees je wat ERP-integratie is, hoe het werkt, wat de voordelen zijn en geven we voorbeelden.
Orbis blogs & nieuws
Robotic Proces Management is een heel breed begrip. Orbis zet de kracht van RPA in om al je vraagstukken omtrent integratie- en procesautomatisering in te vullen. Om jullie voorbeelden te geven van wat RPA zoal allemaal kan, lees onze blogs. Volg je ons al op LinkedIn? Dan blijf je op de hoogte van onze nieuwste ontwikkelingen.
Retail- Detailhandel
Personeelstekort? Los het op met automatisering!
Het tekort aan personeel is een groeiend probleem voor bedrijven wereldwijd. Gelukkig biedt automatisering een oplossing voor deze prangende kwestie. In dit blog gaan we dieper in op hoe automatisering kan helpen bij het aanpakken van het tekort aan personeel en welke voordelen dit met zich meebrengt.
Verbeter marketingprocessen met Mailchimp-integratieoplossingen
Integratieoplossingen voor Mailchimp helpen je om het maximale uit je e-mailmarketinginspanningen te halen door processen te automatiseren, workflows te verbeteren en gepersonaliseerde communicatie mogelijk te maken.
Optimaliseer jouw CRM-proces met Salesforce Integratie oplossingen
Salesforce integratieoplossingen bieden een naadloze integratie tussen verschillende systemen en platforms, waardoor bedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en beter kunnen inspelen op de behoeften van hun klanten.
eCommerce processtroom: breng je eCommerce processen in kaart
Ontdek hoe je je eCommerce processen in kaart kunt brengen door middel van een eCommerce processtroom, waarom dit zinvol is, en wat automatisering van deze processen kan opleveren voor jouw en je bedrijf.
ebook - De voordelen van Business Process Automation
Om competitief te blijven zijn veel bedrijven bezig met het vergroten van hun efficiëntie en het reduceren van hun kosten. Dit heeft ervoor gezorgd dat de vraag naar systeemintegratie en Business Process Automation (BPA) significant gestegen is. De voordelen hiervan zorgen direct voor Return On Investment.
ebook - Hoe automatisering de bedrijfsomzet stimuleert
Financiële en boekhoudkundige processen zijn een essentieel onderdeel van je bedrijf. Een belangrijke maatstaf voor zakelijk succes is de automatisering van financiën en boekhouding. Het vermindert repetitieve administratieve taken en zorgt voor consistente en foutloze gegevens.
Hoe CRM-integratie de verkoop- en marketingprestaties kan verbeteren
CRM-software (Customer Relationship Management) stelt bedrijven in staat om de volledige verkoop- en marketingmix, zoals relaties, contacten, activiteiten, opportunitybeheer en campagnes, op één platform te beheren. Om het potentieel van CRM-software volledig te benutten, organisaties een 360-graden overzicht van activiteiten te bieden en substantiële voordelen te realiseren moet CRM-software eigenlijk wel worden geïntegreerd met andere bedrijfssystemen. Waarom? Dat is te lezen in ons blog.
De voordelen van e-commerce integratie
Gegevens die door de online winkel worden verzameld, kunnen automatisch in bestaande Marketing- of CRM-systemen worden gepusht om verkooppersoneel te helpen bij cross-selling en up-selling. Belangrijke verkooptactieken die kunnen leiden tot een betere cashflow en een stijging van omzet en winst. E-commerce integratie met ERP is een eenvoudige oplossing die snel inzetbaar is een snel veel voordelen biedt.
Waarom je je CRM systeem wil integreren met je andere interne systemen
Waarom zou je je CRM integreren met je ERP? Het biedt vele voordelen. Neem alleen al het feit dat je zaken maar op één plek goed hoeft vast te leggen. CRM integratie is dé manier om verkoopvertegenwoordigers en klantenserviceteams in één oogopslag een volledig overzicht te bieden van elke klant binnen het CRM-systeem, inclusief kredietlimieten, openstaande posten, bestellingen en facturen, zonder tussen verschillende interne systemen te moeten wisselen.
Geautomatiseerde Support Tickets
Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.
Sta je wel eens met je mond vol tanden?
Mail Template registreert alle e-mail centraal in één systeem en koppelt deze automatisch aan de juiste relatie en interne afdeling. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Er kunnen diverse acties worden uitgezet zoals een terugbelverzoek of een todo. Hierdoor is alle informatie direct beschikbaar, zijn werkzaamheden inzichtelijk en kan er snel gereageerd worden vanuit één centraal systeem. Zo gaat geen enkel detail meer verloren.
Heb je een vraag?
Ons support- en salesteam staat voor je klaar.