Om competitief te blijven zijn veel bedrijven bezig met het vergroten van hun efficiëntie en het reduceren van hun kosten. Dit heeft ervoor gezorgd dat de vraag naar systeemintegratie en Business Process Automation (BPA) significant gestegen is. De voordelen hiervan zorgen direct voor Return On Investment.
Orbis blogs & nieuws
Robotic Proces Management is een heel breed begrip. Orbis zet de kracht van RPA in om al je vraagstukken omtrent integratie- en procesautomatisering in te vullen. Om jullie voorbeelden te geven van wat RPA zoal allemaal kan, lees onze blogs. Volg je ons al op LinkedIn? Dan blijf je op de hoogte van onze nieuwste ontwikkelingen.

Klantenservice & Helpdesk
ebook - Hoe automatisering de bedrijfsomzet stimuleert
Financiële en boekhoudkundige processen zijn een essentieel onderdeel van je bedrijf. Een belangrijke maatstaf voor zakelijk succes is de automatisering van financiën en boekhouding. Het vermindert repetitieve administratieve taken en zorgt voor consistente en foutloze gegevens.
ebook - Automatisering van klantsupport
Uitblinken in klantsupport is essentieel voor de reputatie en groei van een organisatie. Als gevolg hiervan leggen veel MKB-bedrijven grote nadruk op het overtreffen van overeengekomen servicelevels om de continuïteit te waarborgen en concurrerend te blijven. Wat zijn de automatiseringsoplossingen voor klantsupport om uw supportprocessen te stroomlijnen? Antwoorden hierop leest u in dit ebook.
Geautomatiseerde Support Tickets
Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.
Sta je wel eens met je mond vol tanden?
Mail Template registreert alle e-mail centraal in één systeem en koppelt deze automatisch aan de juiste relatie en interne afdeling. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Er kunnen diverse acties worden uitgezet zoals een terugbelverzoek of een todo. Hierdoor is alle informatie direct beschikbaar, zijn werkzaamheden inzichtelijk en kan er snel gereageerd worden vanuit één centraal systeem. Zo gaat geen enkel detail meer verloren.
Zolang je je laat leiden door e-mail, bepaal je niet zelf je agenda
Mail Template zorgt ervoor dat alle email en bijbehorende werkzaamheden gestructureerd in één systeem inzichtelijk worden gemaakt. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Alle e-mails en bijbehorende werkzaamheden of acties worden geregistreerd bij de bijbehorende relatie en zijn voor iedereen beschikbaar. Zo is in één oogopslag duidelijk wat er van jou en je team verwacht wordt.
Veel medewerkers verliezen de controle over hun mailbox
Mail Template registreert alle e-mail centraal in één systeem en koppelt deze automatisch aan de juiste relatie en interne afdeling. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Mail Template geeft te allen tijde een volledige historie van conversaties weer. Alle e-mails en bijbehorende werkzaamheden of acties worden geregistreerd bij de bijbehorende relatie en zijn voor iedereen beschikbaar. Geen zoekwerk meer, maar duidelijk overzicht.
4 Misverstanden over RPA; Robotic Process Automation
Steeds meer bedrijven zetten RPA in en ervaren het gemak van de softwarerobot. Veel handmatige, foutgevoelige handelingen worden overgenomen en steeds meer bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd. Toch zijn er een aantal misverstanden ontstaan over RPA en de belangrijkste lichten we in deze blog toe.
ebook - Verbeter de toegang tot bedrijfsinformatie door de inzet van een webportaal
Webportalen worden steeds vaker genoemd als een ideale technologiekeuze om aan de vaak complexe en ingewikkelde eisen te voldoen. Dit eBook brengt u een eind op weg bij uw zoektocht naar een webportaal en een succesvolle implementatie door verschillende stappen te doorlopen.
De toegang tot bedrijfsinformatie verbeteren met webportalen
Geef uw klanten, partners en personeel meer mogelijkheden door de toegang tot uw bedrijfsinformatie te verbeteren met webportalen
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot
Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.
Heb je een vraag?
Ons support- en salesteam staat voor je klaar.
