Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Microsoft Dynamics 365 Business Central integreren met Rabobank

De koppeling tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en je Rabobank bankaccount is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels ons drag’n’drop RPA platform automatiseer je eenvoudig repetitieve en foutgevoelige werkzaamheden en alle gewenste synchronisaties tussen deze pakketten.

Microsoft Dynamics 365 Business Central Rabobank koppeling - ERP RPA integratie & koppeling

De mogelijkheden van onze Microsoft Dynamics 365 Business Central integratie met Rabobank

Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:

  • Automatisch ophalen van de banktransacties.
  • Automatisch bankboekingen aanmaken in Microsoft Dynamics 365 Business Central.
  • Automatisch afstemmen van de betalingen.
  • Automatisch een betaalverzoek aanmaken en meesturen met je betalingsherinneringen.
  • Openstaande posten worden automatisch afgeletterd.
Orbis Software Integratie oplossingen voor erp systemen
Orbis Software Integratie oplossingen

De voordelen van deze ERP - RPA koppeling

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Microsoft Dynamics 365 Business Central worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
  • Informatie is, zowel in Microsoft Dynamics 365 Business Central als in Rabobank, altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
  • Een oplossing voor duur maatwerk.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration Tool en onze Rabobank integration tool.

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke Microsoft Dynamics 365 Business Central - Rabobank processen jij graag wilt automatiseren met deze Integration tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Veelgestelde vragen over onze Microsoft Dynamics 365 Business Central - Rabobank integratie

Kan ik Rabobank met Microsoft Dynamics 365 Business Central integreren?

De Microsoft Dynamics 365 Business Central Rabobank integratieoplossing van Orbis Software stelt organisaties die Microsoft Dynamics 365 Business Central en Rabobank gebruiken in staat om de twee applicaties snel en eenvoudig te integreren om repetitieve en kostbare processen te stroomlijnen.

Elk geautomatiseerd proces is uniek voor de manier waarop jouw bedrijf werkt. Hier past zich BPA Platform volledig aan aan.

Hoe integreer ik met de Rabobank API?

De Rabobank Microsoft Dynamics 365 Business Central-integratieconnector van BPA Platforms vereenvoudigt de communicatie tussen BPA Platform, Rabobank en Microsoft Dynamics 365 Business Central. De tool wordt gebruikt om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Rabobank API-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals GET worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals transacties en IBAN Name Check.

De antwoorden die van de Rabobank API worden ontvangen, kunnen worden opgeslagen in een bestand of worden doorgegeven aan een andere BPA Platform-tool voor verdere verwerking. De antwoorden kunnen details bevatten van het aangevraagde object, eventuele fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden.

Wat kost een Rabobank Microsoft Dynamics 365 Business Central koppeling?

De prijs voor een koppeling tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en Rabobank is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een koppeling voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Microsoft Dynamics 365 Business Central - Rabobank integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
4 Misverstanden over RPA; Robotic Process Automation

4 Misverstanden over RPA; Robotic Process Automation

Steeds meer bedrijven zetten RPA in en ervaren het gemak van de softwarerobot. Veel handmatige, foutgevoelige handelingen worden overgenomen en steeds meer bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd. Toch zijn er een aantal misverstanden ontstaan over RPA en de belangrijkste lichten we in deze blog toe.

Lees meer
Verbeter je informatievoorziening met informatieve bedrijfsalerts en notificaties

Verbeter je informatievoorziening met informatieve bedrijfsalerts en notificaties

Informatievoorziening speelt een grote en belangrijke rol in ons persoonlijke leven, maar het krijgt ook een steeds belangrijkere en grotere rol in het bedrijfsleven. Het heeft veel invloed op zowel besluitvorming en de uitkomst van handelingen en processen. Het voorzien van informatie is een zeer belangrijk hulpmiddel voor de werknemers, maar ook zeker voor externe stakeholders zoals klanten, leveranciers of partners.

Lees meer
Tags: