Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Eenvoudig integreren met Zoho CRM

Met onze Zoho integratietool koppel je Zoho snel en gemakkelijk aan iedere gewenste applicatie zoals eCommerce-, ERP-, Marketing- of andere software en automatiseer je eenvoudig tijdrovende en foutgevoelige processen.
ZOHO integratie

Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!

De mogelijkheden van onze Zoho Integratie

Middels onze Zoho Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je Zoho omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven.

  • Automatische synchronisatie van klant-, lead- en prospectgegevens tussen Zoho en je andere interne systemen.
  • Het automatisch aanmaken, verwerken en distribueren van marketingcampagnes, campagnerapporten en statistieken.
  • Een deal in Zoho automatisch als verkoopkans of als verkooporder aanmaken in je andere interne systemen.
  • Het automatisch starten van vervolgacties op basis van statistieken.
Orbis Software Integratie oplossingen voor crm systemen

De voordelen van onze Zoho Integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Zoho. De Zoho Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Zoho worden automatisch toegevoegd aan de koppeling.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
  • Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de Zoho Integration tool:
"Orbis is een heel belangrijk onderdeel van ons totale proces geworden en is onmisbaar! Wij zouden anders extra mensen moeten inzetten."
Robert Moorman – Watercompany BV

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke Zoho processen jij graag wilt automatiseren met deze Zoho integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Veelgestelde vragen over onze Zoho integratie

Wat is een Zoho integratie?

De Zoho-integratieoplossing van Orbis Software stelt bedrijven die Zoho gebruiken in staat om tijdrovende bi-directionele gegevensinvoer tussen Zoho en andere bedrijfssystemen zoals CRM- en ERP-systemen te automatiseren. Het biedt marketingprofessionals een kosteneffectieve Zoho-oplossing om de nauwkeurigheid van gegevens te verbeteren en commerciële prestaties voor marketingautomatisering te stimuleren.

Hoe maak ik connectie met de Zoho API?

De Zoho-integratieoplossing vereenvoudigt de toegang tot de Zoho-API, zodat je snel en eenvoudig gegevens kunt toewijzen aan Zoho-objecten en -activiteiten zoals Accounts, Contacts, Deals, Campaigns en Leads. De integratieoplossing biedt een naadloze connectiviteit tussen BPA Platform en Zoho. Hiermee kun je bijvoorbeeld marketingactiviteiten automatiseren, zoals het beheren van campagnelijsten en afmeldingen. Gegevens kunnen met BPA Platform eenvoudig toegewezen worden aan Zoho-objecten en -activiteiten. Bewerkingen zoals ADD, UPDATE en DELETE worden door de tool ondersteund. BPA Platform kan automatisch gegevens synchroniseren met aangepaste velden in uw CRM- of ERP-systeem.

Wat zijn de voordelen van een Zoho integratie?

Commerciële voordelen van de integratie van Zoho met ERP- en marketingsystemen zijn onder meer:

  • Verbeterd inbound marketingprestaties en gegevensconsistentie.
  • Vermijd tijdrovende (handmatige) bidirectionele gegevensinvoer.
  • Verbeterd de productiviteit van medewerkers en de bedrijfsoutput.
  • Gestroomlijnde inkomende marketingprocessen.

Met welke systemen kan ik Zoho integreren?

BPA Platform stelt Zoho-gebruikers in staat om te integreren met vrijwel elk bedrijfssysteem, inclusief CRM-systemen, ERP-software en eCommerce-platforms. Veelvoorkomende Zoho-integratiescenario's die worden aangevraagd door bedrijven die Zoho gebruiken, zijn onder meer:

Hoeveel kost een Zoho integratie?

De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Zoho integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer
De voordelen van een automatisch rapportageproces

De voordelen van een automatisch rapportageproces

De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.

Lees meer