Eenvoudig koppelen en synchroniseren
Eenvoudig integreren met Salesforce
Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!
De mogelijkheden van onze Salesforce Integratie
- Automatische synchronisatie van klant- en prospectgegevens tussen Salesforce en je andere interne systemen.
- Het automatisch aanmaken van orders of facturen in je ERP-systeem wanneer een verkoopkans is gewonnen.
- Automatische synchronisatie van de aankoophistorie van je klanten voor een betere upselling en cross-selling.
- Het automatisch synchroniseren van artikelen en voorraden tussen je interne systemen en Salesforce.
- Het automatisch starten van vervolgacties op basis van statistieken.
De voordelen van onze Salesforce Integratie
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Salesforce. De Salesforce Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Salesforce worden automatisch toegevoegd aan de koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de Salesforce Integration tool:
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer weten?
Vertel ons kort welke Salesforce processen jij graag wilt automatiseren met deze Salesforce integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.
Veelgestelde vragen over onze Salesforce integratie
Wat is een Salesforce integratie?
De drag-and-drop Salesforce-integratieoplossing van Orbis Software stelt jouw organisatie in staat om Salesforce snel, eenvoudig en kosteneffectief te integreren met aan iedere gewenste applicatie zoals eCommerce-, ERP-, Marketing- of Logistieke software. Automatiseer eenvoudig tijdrovende en foutgevoelige bedrijfsprocessen. Zodoende kun je bedrijfsprocessen eenvoudig automatiseren en ontwikkelingstijden en -kosten voor maatwerkintegratie tot nul reduceren. Dit verbetert de productiviteit van je werknemers en verhoogt de omzet.
Hoe integreer ik met Salesforce?
De Salesforce Integration Tool vereenvoudigt de communicatie tussen BPA Platform en Salesforce. BPA Platform zorgt voor het automatisch lezen en schrijven van gegevens van en naar Salesforce en andere on-premise of cloudgebaseerde bedrijfssystemen. De Salesforce-integratietool van BPA Platform heeft een gebruiksvriendelijke interface voor het in kaart brengen van bedrijfsgegevens in Salesforce-objecten, met lees-/ schrijftoegang voor naadloze gegevensintegratie tussen Salesforce en andere bedrijfssystemen.
Kan ik Salesforce integreren met een ERP-systeem?
BPA Platform kan worden gebruikt om Salesforce te integreren met toonaangevende ERP-systemen zoals SAP Business One, Exact Globe, Exact Online, Mircosoft 365 Business Central, Visma, Unit4, Microsoft Dynamics, etc.
Wat zijn de voordelen van een Salesforce integratie?
Veelvoorkomende voordelen van het gebruik van BPA Platform om Salesforce te integreren met andere bedrijfsapplicaties zijn:
- Maakt snel en eenvoudig twee-richtings integraties mogelijk.
- Vermijden van repetitieve, handmatige bi directionele gegevensinvoer.
- Verbetering van de zichtbaarheid van kritieke informatie.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Salesforce worden automatisch toegevoegd aan de koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Met welke systemen kan ik Salesforce integreren?
BPA Platform kan worden gebruikt om Salesforce te integreren met toonaangevende ERP-systemen zoals:
- Salesforce ERP-integratie, SAP Business One en Salesforce, Exact Globe, Exact Online, Mircosoft 365 Business Central, Visma, Unit4, etc.
- e-commerce integratie b.v. Magento, Shopify, WooCommerce, Bol.com, Amazon enz.
- Integratie met e-mailmarketingoplossingen, b.v. MailChimp, HubSpot enz.
- Salesforce-integratie met een branche specifieke of op maat gemaakte applicatie
- Koeriersdienst integratie b.v. PostNL, TNT, DPD, UPS, FedEx, DHL enz.
Hoeveel kost een Salesforce integratie?
De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Salesforce integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.
De voordelen van een automatisch rapportageproces
De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: