Orbis nieuws

Orbis Software en ISPnext slaan de handen in elkaar!

21 februari, 2024

In een tijd waarin technologische samenwerkingen cruciaal zijn voor integratie, innovatie en groei, presenteren wij ons partnerschap met ISPnext.

Over ISPnext

ISPnext verhoogt direct de financiële impact van meer dan 400 organisaties met één platform: Business Spend Management (BSM). Dankzij verschillende oplossingen voor factuurverwerking, leveranciers- en contractbeheer nemen klanten datagedreven beslissingen, verminderen ze risico's en verhogen hun winstgevendheid.

De ISPnext integratietool van Orbis Software

De ISPnext integratietool is een easy-to-use drag’n’drop oplossing. Synchroniseer eenvoudig gegevens zoals leveranciersgegevens, factuurgegevens en transactiedata tussen ISPnext en diverse ERP-systemen.

De voordelen van het gebruik van de integratietool zijn:
  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van ISPnext worden automatisch toegevoegd in de tool.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
  • Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.

Waarom een Integration Tool en wat is het verschil met een koppeling via de Web Service Connector?

Binnen BPA Platform is de Web Service Connector beschikbaar. Hiermee zijn we in staat om praktisch elk software systeem te koppelen. Echter, wanneer de vraag vanuit de markt toeneemt, kan er de overweging worden gemaakt om een Integration Tool te ontwikkelen voor dit specifieke systeem. Dit zorgt er namelijk voor dat de meest gevraagde functionaliteiten direct beschikbaar zijn om aan te spreken en daarmee de implementatietijd sterk afneemt. Je vindt in de ISPnext Integration Tool dan ook een objectenlijst met de daarbij horende operaties om op een nog snellere manier koppelingen te leggen naar dit specifiek software-systeem en dit is een fijne toevoeging aan ons groot scala van eerder ontwikkelde Integration Tools.

Orbis en ISPnext aan het woord

Orbis Software en ISPnext slaan de handen in elkaar! 1

Rick Hameleers
Partner Manager bij Orbis Software vertelt:

"Om te kunnen blijven voldoen aan de vragen uit de markt, zijn wij continu op zoek naar partnerships met toonaangevende softwareleveranciers waar onze (potentiële) klanten mee werken. Voor onze klanten zetten wij graag een integratie op zodat zij naar tevredenheid hun bedrijfsprocessen kunnen optimaliseren of zelfs volledig kunnen automatiseren. Daarom is een samenwerking met ISPnext een mooie uitbreiding aan ons groot scala van Integration Tools".

Logo ISPnext white

Maarten de Ru
Director Partners & Alliances
bij ISPnext vertelt:

"We zijn trots om onze partnerschap met Orbis Software bekend te maken. Beide zijn we gericht op het voorzien van geïntegreerde en schaalbare oplossingen die naadloos aansluiten op de ERP-systemen van onze klanten. De innovatieve drag’n’drop integratie software van Orbis stelt onze klanten in staat om inkoopprocessen vergaand te digitaliseren en zo handmatige handelingen te voorkomen om vervolgens kostenbesparingen te realiseren".

Wij zijn trots op de prachtige samenwerking met ISPnext. We zijn inmiddels succesvol gestart met de eerste implementaties en kijken uit naar een sterke en langdurige samenwerking!

One tool, Countless Solutions

Orbis Software biedt met het innovatieve RPA Platform de oplossing voor al je vraagstukken omtrent integratie en procesautomatisering. Zonder maatwerk of codeerkennis integreer je vrijwel ieder gewenst systeem, softwarepakket of applicatie met elkaar middels drag’n’drop. Denk aan ERP-systemen, CRM-systemen, webshops, marketplaces, koeriersdiensten, marketingtools en nog veel meer. De standaard beschikbare Documenten- en Rapportagesoplossing is er voor je interne rapportages en met de Alerts & Notificaties functionaliteit zorg je ervoor dat je altijd, overal en real-time op de hoogte blijft van kritische bedrijfsprocessen. Met de web-based Workflows kun je al je bedrijfsprocessen, hoe complex ze ook zijn, volledig zelf inrichten, uitvoeren en beheren en de web-based Portalen zorgen voor een soepele uitwisseling van informatie zowel intern als extern. Ontdek hoe Orbis Software ook jouw organisatie kan helpen door prestaties te verbeteren, efficiëntie te verhogen en kosten te besparen.

Je hebt zojuist een artikel gelezen in de categorie Blogs | Boekhouding & Financiën | ERP | Integratie & Synchronisatie. Maandelijks publiceren we diverse blogs & ebooks. Wil je niets missen van alle nieuws dat we je willen vertellen? Volg ons dan op LinkedIn! Op onze website vindt je meer blogs & ebooks over Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages en Alerts & Notificaties.

Heb je een vraag?

Ons support- en salesteam staat voor je klaar.

Orbis Software en ISPnext slaan de handen in elkaar! 2