Eenvoudig koppelen en synchroniseren

GLS integreren met Microsoft Dynamics 365 Business Central

De koppeling tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en GLS is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels drag'n'drop en RPA automatiseer je repetitieve en foutgevoelige handelingen en datastromen tussen deze pakketten. Bespaar direct tijd en geld!

Microsoft Dynamics 365 Business Central GLS koppeling - ERP Logistiek integratie & koppeling

De mogelijkheden van onze GLS integratie met Microsoft Dynamics 365 Business Central

Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:

  • Nieuwe bestellingen in Dynamics 365 Business Central worden automatisch als zending aangemaakt in GLS.
  • Automatische verwerking van de leveringsstatus in Dynamics 365 Business Central.
  • Maak en print automatisch GLS labels met de ordergegevens uit Dynamics 365 Business Central.
  • Keuze uit alle GLS verzend- en bezorgopties.
Orbis Software Integratie oplossingen voor erp systemen
Orbis Software Integratie oplossingen voor logistieke systemen

De voordelen van deze ERP - Logistiek koppeling

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Dynamics 365 Business Central en GLS worden automatisch toegevoegd in deze koppeling.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag'n'drop.
  • Informatie is, zowel in Microsoft Dynamics 365 Business Central als in GLS, altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
  • Een directe verbetering van orderverwerktijden.
  • Door een soepel en geautomatiseerd verzendproces een verhoging van de klanttevredenheid.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration Tool en onze GLS Integratieoplossing.
Onze klanten over de GLS - Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration tools:
"Klanten ontvangen automatisch een e-mail met daarin een link naar het Track & Trace nummer van GLS, zodat ze zelf hun zending kunnen volgen. Dit is uiterst klantvriendelijk. Overigens wordt het Track & Trace nummer door Orbis BPA Platform ook als tekstveld aan de order in ons ERP gekoppeld!"

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke GLS - Microsoft Dynamics 365 Business Central processen jij graag wilt automatiseren met deze Integration tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De GLS - Microsoft Dynamics 365 Business Central integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer
De voordelen van een automatisch rapportageproces

De voordelen van een automatisch rapportageproces

De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.

Lees meer
BPA, RPA en BPM? Wat betekenen ze en wat zijn de verschillen?

BPA, RPA en BPM? Wat betekenen ze en wat zijn de verschillen?

Business Process Automation (BPA), Robotic Process Automation (RPA) en Business Process Management (BPM) zijn veelgebruikte termen wanneer het aankomt op het optimaliseren en automatiseren van bedrijfsprocessen. Wat ze nou precies betekenen en wat de onderlinge verschillen zijn is niet altijd even duidelijk. Deze onduidelijkheid is goed te verklaren, ze hebben namelijk alledrie hetzelfde hoofddoel: bedrijfsprocessen zo efficiënt mogelijk maken.

Lees meer