DHL integratie voor Microsoft Dynamics 365 Business Central
De koppeling tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en DHL is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels drag'n'drop en RPA automatiseer je repetitieve en foutgevoelige handelingen en datastromen tussen deze pakketten. Bespaar direct tijd en geld!
De mogelijkheden & voordelen
De mogelijkheden van onze DHL integratie met Microsoft Dynamics 365 Business Central
Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:
- Nieuwe bestellingen in Dynamics 365 Business Central worden automatisch als zending aangemaakt in DHL.
- Automatische verwerking van de leveringsstatus in Dynamics 365 Business Central.
- Maak en print automatisch DHL labels met de ordergegevens uit Dynamics 365 Business Central.
- Keuze uit alle DHL verzend- en bezorgopties.
Voordelen van deze 'ERP - Logistieke' koppeling
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Dynamics 365 Business Central en DHL worden automatisch toegevoegd in deze koppeling.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag'n'drop.
- Informatie is, zowel in Microsoft Dynamics 365 Business Central als in DHL, altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
- Een directe verbetering van orderverwerktijden.
- Door een soepel en geautomatiseerd verzendproces een verhoging van de klanttevredenheid.
- Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration Tool en onze DHL Integratieoplossing.
Onze klanten over de DHL - Microsoft Dynamics 365 Business Central koppeling:
Klanten ontvangen automatisch een e-mail met daarin een link naar het Track & Trace nummer van DHL, zodat ze zelf hun zending kunnen volgen. Dit is uiterst klantvriendelijk. Overigens wordt het Track & Trace nummer door Orbis RPA Platform ook als tekstveld aan de order in ons ERP gekoppeld! -
Jouw persoonlijke aanbod
Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.
Wil je meer
weten?
Wil je zien of integreren en automatiseren echt zo gemakkelijk is als we zeggen? We laten het je graag binnen een kwartiertje zien. Wij staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden! Of download de brochure.
RPA Platform
One Tool, Countless Solutions
RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De DHL - Microsoft Dynamics 365 Business Central koppeling maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.
Integratie & Synchronisatie
Integratie van applicaties, systemen en web-services middels een eenvoudig drag’n’drop platform.
Documenten & Rapportages
Bergen aan data automatisch in rapportages gieten en op een efficiënte manier distribueren.
Alerts & Notificaties
Automatisch en real-time notificaties en alerts ontvangen en verzenden waar en wanneer jij dit wil.
Web-based Workflows
Al je bedrijfsprocessen, hoe complex ze ook zijn, volledig zelf inrichten, uitvoeren en beheren.
Web-based Portalen
Creëer met Portal Platform eenvoudig web-based klant-, medewerkers- en leveranciersportalen.
Ontdek het live
Ik wil graag een prijsopgave ontvangen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via:
Ontvang onze productbrochure
Ik wil graag de volgende systemen aan elkaar koppelen
Heb je liever direct contact met één van onze medewerkers? Dat kan! Je kunt ons bereiken via: