Integratie samenstellen
Wat wil je koppelen met Visma?De mogelijkheden van onze Visma integratie
Middels onze Visma Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je Visma omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven. De Visma Integratietool is één van de vele BPA oplossingen van BPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
Technische details bekijkenDe voordelen van onze Visma integratie
Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Visma.
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Nieuwe integratie functionaliteiten van Visma worden automatisch toegevoegd in de tool.
- De Visma Integration Tool is gecertificeerd als officiële add-on.
- Processen zijn snel aan te passen wanneer deze veranderen.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Veelgestelde vragen over onze Visma integratie
Middels onze Visma Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je Visma omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven. Koppel je Visma omgeving eenvoudig aan vrijwel elke on-premises of cloudgebaseerde applicatie zoals eCommerce-, Marketing-, CRM- of Logistieke software en automatiseer direct tijdrovende en foutgevoelige processen.
De Visma Integration Tool van Orbis Software wordt gebruikt om te werken met gegevens van/naar een Visma-database. De beschikbare bewerkingen zijn ADD, DELETE, GET en UPDATE. De Visma Tool zet binnenkomende XML-gegevens automatisch om in een XML-indeling voor het specifieke Visma-object en de geselecteerde bewerking. Deze XML wordt vervolgens doorgegeven aan de Visma API voor interactie met de gegevens in de Visma-database. Het antwoord wordt weergegeven als XML van de tool, die details kan bevatten van het aangevraagde object, fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden. Het stelt gebruikers in staat om te communiceren met de kernmodules van Visma; Verkoopgrootboek, inkoopgrootboek, nominale grootboek, verkooporderverwerking, inkooporderverwerking en voorraadbeheer. De BPA Platform Visma Integration Tool kan tal van bedrijfsprocessen eenvoudig automatiseren.
De voordelen van het gebruik van de Visma koppeling van Orbis Software zijn onder meer;
- Nieuwe integratie functionaliteiten van Visma worden automatisch toegevoegd in de tool.
- Vermijden van (handmatige) gegevens invoerfouten en bijbehorende kosten.
- Verhoging van de productiviteit van werknemers.
- Het is mogelijk om bedrijfsactiviteiten op te schalen zonder extra werknemers hiervoor aan te nemen.
- Verbeterde financiële prestaties en ROI.
- Processen zijn snel aan te passen wanneer deze veranderen.
- Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
De Visma Integration Tool kan met honderden applicaties, webservices en systemen integreren zoals:
- Ecommerce platforms b.v. Shopify, Woocommerce, Magento, Amazon, Bol, etc.
- CRM-integratie met b.v. Salesforce, Microsoft Dynamics 365 CRM of HubSpot.
- Integratie met een industrie specifieke of op maat gemaakte applicatie b.v. WMS-systeem of leverancier/ klantendatabase.
- Koeriersdienst integratie: PostNL, TNT, DPD, DHL, FedEx, UPS, etc.
- E-mailmarketingintegratie: Hubspot, MailChimp, etc.
- Integratie met sectorspecifieke of op maat gemaakte applicaties.
- Geautomatiseerde orderverwerking, aankooporder goedkeuringen en betalingsverwerking.
- Automatische import en export van alle verkoopopdrachten tussen verschillende systemen.
- CSV-bestandintegratie.
- XML-bestandintegratie.
- TXT-bestandintegratie.
De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.
BPA Platform
One tool, countless solutionsBPA Platform is een drag and drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties, Workflows en Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.