Een ogenblik geduld aub...
De website wordt geladen...
Twitter LinkedIn Vimeo YouTube Facebook
Online Trainingen & Webinars
Spijker snel en gemakkelijk uw kennis over TaskCentre, onze tools en producten bij met onze webinars! Gewoon, vanachter uw computer of op uw tablet.
Tijdens deze webinars geven onze Orbis-experts antwoord op al uw vragen over technische, praktische en commerciële onderwerpen. Wenst u liever een persoonlijke webdemo?
Dat kan! Klik hier, geef uw gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Gratis online Orbis TaskCentre training

Op 12 & 19 januari 2018 organiseren wij een twee-daagse gratis online Orbis TaskCentre training. Hierin gaan we u live de verschillende functionaliteiten van Orbis TaskCentre laten zien, krijgt u diverse opdrachten, staat ons team van specialisten klaar om u te begeleiden in het maken van deze opdrachten en bespreken we de uitkomst hiervan. We geven u de unieke kans om gratis deel te nemen aan deze live online training.

Na deze training kunt u o.a.:

  • Informatie uit het ERP-systeem ophalen en verspreiden via e-mail,
    zoals bijvoorbeeld betalingsherinneringen.
  • XML en CSV-bestanden importeren, zoals bijvoorbeeld bestellingen van leveranciers verwerken.
  • Rapportages genereren en verspreiden.
  • Reeds bestaande TaskCentre taken analyseren en aanpassen.
  • Algemene tips voor het gebruik van Orbis TaskCentre.

U ontvangt na inschrijven een welkomstmail met daarin een directe download naar Orbis TaskCentre, een demo-licentie voor de training
en instructies zodat u direct aan de slag kunt gaan op 12 januari.

We zien u graag op vrijdag 12 & 19 januari.

Datum: 12 & 19 jan
Aanvang: 09:30
Duur: 2 dagen
Deelname: gratis
Aanmelden kan via nevenstaand formulier of via onze Portal.

Ondervindt u problemen met inschrijven? Stuur dan een e-mail naar verkoop@orbis-software.nl.
Training tijdschema

Training dagdeel 1
 
09:30 - 10:15Introductie en uitleg over de training.
10:15 - 10:30Het uitleggen van de opdracht.
10:30 - 11:30U gaat nu zelf aan de slag. Tussentijds kunt u vragen stellen aan onze specialisten.
11:30 - 12:00Het bespreken van de opdrachten.
 
Training dagdeel 2
 
13:30 - 14:15Introductie en uitleg over de training.
14:15 - 14:30Het uitleggen van de opdracht.
14:30 - 15:30U gaat nu zelf aan de slag. Tussentijds kunt u vragen stellen aan onze specialisten.
15:30 - 16:00Het bespreken van de opdrachten.
 
Recente webinars
Heeft u een webinar gemist of wilt u een webinar nog eens terugkijken? Dat kan!
Hieronder treft u een overzicht van reeds gehouden webinars en een link naar de video.
Webinar voor webbureaus

U bent webdesigner of heeft een webdesignbureau en heeft te maken met klanten die graag hun website of webshop willen koppelen aan hun interne systemen? Zijn ingewikkelde en dure maatwerk-oplossingen vaak de enigste oplossing? Dan hebben wij de oplossing voor u!

Tijdens deze webinar laten we zien dat u binnen no-time integraties tussen bijvoorbeeld webshops en ERP-systemen kunt opzetten. In een markt waarin de vraag naar standaard oplossingen steeds groter wordt, bieden Orbis TaskCentre en de vele Integration Tools juist de oplossing.


Klik hier om deze webinar terug te kijken.

Debman4U

Kunt u uw debiteurenbeheer verbeteren? Wij zijn overtuigd van wel! Tijdens deze webinar laten we u zien middels 4 voorbeelden zien wat de zoal de mogelijkheden met automatisch debiteurenbeheer zijn.


Klik hier om deze webinar terug te kijken.

Workflow4U

Workflow4U is een krachtig online workflowsysteem dat zich volledig aanpast aan uw wensen en eisen. Zo kunt u zelf processen definiëren en inrichten. Tijdens deze webinar laten we u zien wat de mogelijkheden en voordelen van Workflow4U zijn.


Klik hier om deze webinar terug te kijken.

E-Commerce integratie

Orders ophalen, artikelen plaatsen, prijzen bijwerken, rapportages draaien, de mogelijkheden met TaskCentre zijn eindeloos. Daarnaast kan TaskCentre met vrijwel iedere webshop integreren. Hoe we dat doen en wat de voordelen hiervan zijn laten we u in deze webinar zien.


Klik hier om deze webinar terug te kijken.

MS Exchange Integratie (Commercieel)

De integratie van MS Exchange met interne of externe systemen wordt steeds belangrijker. Denk dan aan contactpersonen tussen een CRM-systeem en Exchange synchroniseren, het automatisch aanmaken van een workflow bij een binnenkomende e-mail, of het aanmaken van agenda items, todo's, etc. De Exchange Connector Tool binnen Orbis TaskCentre kan deze en veel andere taken heel eenvoudig voor u uitvoeren en dat willen we u graag laten zien.


Klik hier om deze webinar terug te kijken.

MS Exchange Integratie (Technisch)

Een integratie met Exchange lastig? Niet met Orbis TaskCentre. Hoe we dit doen? Volg de MS Exchange technische webinar en ervaar het zelf. We laten in deze webinar niet alleen de toepasbaarheid zien, we gaan ook dieper in op de techniek en laten zien hoe het bouwen van een integratietaak in zijn werk gaat.


Klik hier om deze webinar terug te kijken.

TaskCentre integreert (Commercieel)

Integratie van verschillende systemen op een snelle en eenvoudige manier is voor veel organisaties een welkome oplossing. Welke integratiemogelijkheden zijn er? Aan bod komen bijvoorbeeld integraties middels Stored Procedures, VB-Scripting, Webservices, API's en onze eigen Integration Tools Hoe kunt u deze toepassen? Wat zijn de voordelen? Ervaar zelf de toepasbaarheid van Orbis TaskCentre.


Klik hier om deze webinar terug te kijken.

TaskCentre integreert (Technisch)

In de technische webinar laten we u meer zien dan alleen de mogelijkheden. We laten niet alleen een integratie- voorbeeld zien, maar ook de technische aspecten zien. Zo ervaart u direct de snelheid waarmee integraties middels Orbis TaskCentre opgezet kunnen worden.


Klik hier om deze webinar terug te kijken.

Lees alles over onze producten, oplossingen en tools in onze interactieve productbrochure.
LinkedIn Vimeo YouTube