Credit Management Template

Eén omgeving waarin alle debiteurenbeheer wordt gecentraliseerd

De Credit Management Template voegt alle gegevens uit jouw financiële administraties samen tot één centrale informatiebron. Zo krijg je direct een overzicht van alle openstaande posten, debiteurenprofielen en incassodossiers. Je kunt snel en accuraat actie ondernemen op openstaande taken. Daarnaast blijf je 24-7, real-time op de hoogte van jouw financiële status. De Credit Management Template is onderdeel van Workflow Platform.

Credit Management Template - Workflow Platform
Credit Management Template - Workflow Platform
Credit Management Template - Workflow Platform

Automatiseer processen, de basis

Scenario's & Incassotrajecten

De Credit Management Template biedt het ontbrekende puzzelstukje in de zoektocht naar een gestructureerde debiteurenbeheeromgeving.

In een scenario worden de opvolgende acties gedefinieerd die je onderneemt om de vervallen posten te innen bij jouw debiteuren. Echter, behandel je niet alle debiteuren op dezelfde manier. Daarom zijn er meerdere scenario’s mogelijk. We hebben de Credit Management Template alvast ingericht met 2 scenario’s. Deze zijn eenvoudig aan te passen en je kunt zelfs extra scenario’s toevoegen.

In de Credit Management hoofdflow wordt per debiteur (die vervallen posten heeft) het scenario op chronologische volgorde afgehandeld. De hoofdflow is een soort incassotraject en vormt tevens een dossier met historische acties.

      Een gestructureerde debiteurenomgeving
      Verschillende scenario's mogelijk per debiteur
      Per debiteur incassotrajecten & historie
      Eenvoudige oplossing
      Gegevens staan centraal
      Onderscheiden door professionele communicaties
      Volledig aanpasbaar

Relaties & Communicaties

Alle gegevens centraal

De kracht zit in de eenvoud van onze oplossingen.

Alle gegevens, communicaties, facturen, documenten, openstaande posten, etc. zijn gekoppeld aan een relatie. Open een relatie in de Credit Management Template en ben direct op de hoogte van alle informatie over de betreffende relatie.

Jouw organisatie onderscheidt zichzelf door middel van professionele en uniforme communicaties. Al deze communicaties zijn volledig en eenvoudig op jouw eigen Business Rules aan te passen.

Handmatige acties uitvoeren

Bellen en documenten versturen, disputen, betalingsregelingen, ingebrekestelling, etc.

Naast automatische acties door het systeem zijn er momenten waarop een (handmatige) actie van een medewerker gewenst is.

Het nabellen van een 2e of 3e betalingsherinnering of gewoon contact opnemen met de klant om te vragen of hij de onbetaalde factuur soms over het hoofd gezien heeft. Acties die eenvoudig geregistreerd kunnen worden.

Wanneer een incassotraject anders verloopt dan verwacht dan kunnen ook deze acties binnen de Credit Management Template geregistreerd en/of uitgevoerd worden. We hebben een aantal afwijkende acties als standaard voor gedefinieerd.

      Handmatige acties toevoegen & uitvoeren
      Acties kunnen eenvoudig geregistreerd worden
      Eenvoudig afwijkende acties definiëren
      Real-time informatie
      Tijdig actie ondernemen
      24-7 de financiële status kunnen monitoren
      Automatisch wegschrijven in de interne systemen

Real-time rapportages

Een gezonde organisatie

Het krijgen van real-time inzicht en blijven monitoren van financiële gegevens is cruciaal voor de gezondheid van jouw organisatie.

We willen juist niet meer handmatig allerlei Excel documenten, bankoverzichten en andere documenten doorpluizen... Nee, we willen altijd direct de actuele financiële status zien! Rapportages als de DSO, openstaande posten, betalingsgedrag en de top 10 van de slechts betalende debiteuren zijn standaard aanwezig in de Credit Management Template. Door de automatische integratie met jouw ERP systeem worden alle gegevens automatisch bijgewerkt.

Eenvoudig koppelen met andere systemen

De Credit Management Template is heel eenvoudig te integreren met bestaande systemen. BPA Platform en onze Integration Tools maken het mogelijk om snel en eenvoudig een koppeling te realiseren. Zo blijft data in de Credit Management Template altijd up-to-date en zijn handmatige synchronisaties voorgoed verleden tijd.

Workflow Platform

Elimineer chaos, Manage al je werk

Organiseer je dagelijkse werkzaamheden vanuit één omgeving. Deel informatie met je collega’s en monitor al je kritische processen vanuit je persoonlijke cockpit. Workflow Platform werkt naadloos samen met al je andere systemen.

De Credit Management Template is onderdeel van Workflow Platform. Workflow Platform is een modern en veilig systeem dat jouw werknemers toegang geeft tot één centrale omgeving waar al hun taken beheerd en gemanaged worden.

Onze klanten over Workflow Platform:

Bij afwezigheid van onze medewerker op de debiteurenadministratie, hebben wij toch controle op openstaande facturen. Alle herinneringen en aanmaningen worden automatisch verzonden. - Rob Vink - Vink Verf

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Wil je meer functies zien waar je van verstelt zult staan? Download de brochure voor meer uitleg, voorbeelden en mogelijkheden of vraag een webdemo aan en ervaar het zelf binnen een kwartiertje.

Veelgestelde vragen over online workflow oplossing

Wat zijn de minimale systeemeisen voor Workflow Platform?

SQL Server*: Minimaal SQL versie 2008 R2, aanbevolen SQL versie 2012 of hoger * Let op dat de authenticatie op "Mixed mode" ingesteld staat (dus (SQL Server authentication en Windows authentication)
IIS: Versie 7 of hoger
Microsoft .Net Framework: 4.5.2 of hoger geïnstalleerd en geregistreerd

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag'n'drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
E-mail is het grootste datalek binnen organisaties

E-mail is het grootste datalek binnen organisaties

Mail Template zorgt ervoor dat al het mailverkeer en documenten wordt afgehandeld in een gesloten en gecontroleerde omgeving. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Door de integratie met ieder gewenst ERP-, CRM- of ander systeem is alle benodigde informatie binnen Mail Template beschikbaar en is het niet meer nodig losse bestanden door te sturen naar jezelf of anderen.

Lees meer
“Mijn werknemers hebben het druk…” maar waarmee dan?

“Mijn werknemers hebben het druk…” maar waarmee dan?

Mail Template zorgt ervoor dat alle email en bijbehorende werkzaamheden gestructureerd in één systeem inzichtelijk worden gemaakt. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen. Mail Template maakt in één oogopslag alle werkzaamheden per afdeling of per persoon direct inzichtelijk. Dit geeft een duidelijk inzicht in de werkdruk van jezelf en je afdeling.

Lees meer
Geen CC of BCC meer! Geen forwards meer!

Geen CC of BCC meer! Geen forwards meer!

Mail Template biedt één omgeving waarin al het e-mailverkeer wordt gecentraliseerd. Dit systeem is zo ingericht dat e-mail nog steeds persoonlijk en afgeschermd kan blijven, maar veel eenvoudiger te delen is met andere medewerkers of groepen.

Lees meer
Tags: