Portal Platform webinar

De voordelen van een klant- of ander webportaal

Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Zo zijn er specifieke informatiebehoeften van bijvoorbeeld klanten, leveranciers of medewerkers. Hiervoor worden met name webportalen ingezet. Met een gebruikersvriendelijk online portaal geef je relaties 24/7 toegang tot relevante en actuele informatie.

In deze webinar laten we in een half uurtje de mogelijkheden van ons Portal Platform zien.

De mogelijkheden voor jou en je klanten zijn onder andere:

  • Klanten kunnen zelf bestellingen plaatsen en volgen
  • Facturen en andere documenten kunnen heel eenvoudig inzichtelijk gemaakt worden
  • Relaties kunnen zelf een helpdeskvraag invoeren en volgen
  • Gegevens worden automatisch met de interne systemen gesynchroniseerd
  • Het verlaagt de werkdruk van medewerkers

Wil je weten wat we nog meer te bieden hebben met Portal Platform? Wij nodigen je uit om 6 juli om 14:00 uur deel te nemen aan dit webinar. Meld je aan via onderstaand formulier.

Bedankt voor het invullen van het formulier. We nemen spoedig contact met je op.

webinar

dinsdag

6

juli

dinsdag

6

juli

Portal Platform Webinar
Dinsdag 6 Juli, 2021 om 14:00 – 14:30 uur

De voordelen van een klant- of ander webportaal

Webinar Portal Platform - 6 Juli 1