Portal Platform

Breng mensen, informatie en activiteiten bij elkaar

Hoe kunnen we op een eenvoudige én veilige manier informatie uit onze verschillende interne systemen delen met onze relaties of medewerkers? Met Portal Platform richt je snel, eenvoudig, flexibel én veilig je eigen web-based portals in. Ook de integratie met je backoffice-systemen is eenvoudig gemaakt.

portaal aan ERP koppelen
online portal
portalen

Deel informatie

Portal Platform biedt eindeloze portal mogelijkheden met onbeperkte flexibiliteit

Portal Platform 1

Klantenportaal

Houd je klanten realtime geïnformeerd over hun lopende orders, hun openstaande posten of de voortgang van hun storingsmeldingen, overal en op ieder gewenst moment.

Medewerkersportaal

Eenvoudig werkroosters samenstellen of verlof en ziekte registreren. Gemakkelijk de urenverantwoording of declaraties indienen. Richt gemakkelijk een medewerkersportaal in naar je eigen wensen.

Cliëntenportaal

Een veilig webbased portaal dat je medewerkers of cliënten toegang geeft tot cliëntgerelateerde (zorg)dossiers en afspraken.

Portal Platform 2

Studentenportaal

Laat studenten eenvoudig hun cijfers inzien, inschrijven voor examens en projecten inleveren.

Projectenportaal

Eenvoudig digitaal samenwerken aan projecten met relaties buiten je eigen organisatie op een veilige manier. Definieer formulieren, deel informatie en genereer dynamische managementinformatie.

Supportportaal

Houd je serviceniveau zeer hoog door je klanten via een supportportaal real-time te helpen en inzicht te geven in de status van lopende call’s.

Welk systeem wil je uitbreiden met portalen?

Portal Platform

Eindeloos veel mogelijkheden

Volledig aanpasbare portal die alles bij elkaar brengt

Portal Platform is een modern en veilig systeem om informatie op een eenvoudige wijze te delen met relaties en/of medewerkers.

Veilig inloggen

Beheer inlog- en wachtwoordgegevens binnen je eigen databasesysteem. Je bepaalt zelf welke klanten, contact-personen of medewerkers je toegang verleent tot de portal.

Lijsten & Rapportages

Verwerk eenvoudig overzichten en rapportages in je portal met doorzoom mogelijkheden naar de detailinformatie of integreer de bekende rapportgeneratoren.

Eigen look & feel

Bepaal zelf welke informatie je beschikbaar stelt en hoe deze informatie gepresenteerd dient te worden. Je portal kan eenvoudig voorzien worden van je eigen logo en huisstijl.

Definieer je eigen formulieren

Een helpdeskformulier of een orderformulier definiëren? Met de meegeleverde formulierdesigner bouw je gemakkelijk en zonder code ieder gewenst formulier.

24-7 Online

Je portaal is altijd online en overal bereikbaar, ook buiten je openingstijden.

Gemakkelijk zelf te beheren

Je ontvangt standaard de "Portal Management Tool" waarmee je zelf in staat bent om de menustructuur, de inhoud en de synchronisatie van je portal tot op veldniveau te definiëren en te onderhouden.

Integreer je gehele digitale landschap

Middels drag ’n drop, zonder programmeerkennis of maatwerk jouw portaal eenvoudig integreren met andere systemen? Maak een koppeling met je ERP-, Marketing-, eCommerce-, CRM-, Logistiek- of Workflowsysteem? BPA Platform is de oplossing voor al je integraties en automatische processen.

Onze klanten over Portal Platform:

De urenregistratie in ons portaal wordt automatisch geïntegreerd met ons ERP systeem. De ingevoerde gegevens zijn dus gemakkelijk terug te vinden in e-Synergy. Voor ons is dit een onmisbaar systeem. Op onze portal kunnen zowel leerlingen als klanten inloggen. Zij hebben echter andere menu’s. - Rob Zechner – ESPEQ Opleidingen B.V.

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Wil je meer functies zien waar je van verstelt zult staan? Download de brochure voor meer uitleg, voorbeelden en mogelijkheden of vraag een webdemo aan en ervaar het zelf binnen een kwartiertje.

Veelgestelde vragen over online portaal oplossing

Wat is een klantenportaal?

Een klantportaal is een online omgeving waarin je je klanten real-time informeert over hun lopende orders, hun openstaande posten of de voortgang van hun storingsmeldingen. Zo krijgen klanten overal en op ieder gewenst moment de juiste informatie. Om toegang te krijgen tot je beveiligde klantenportaal moeten mensen eerst inloggen op een beveiligde omgeving.

Waarom een webportal?

Door informatie 24/7 online beschikbaar te stellen verbeter je jouw dienstverlening, serviceniveau en communicatie. De persoonlijke beveiligde omgeving maakt het mogelijk aan specifieke wensen van een klant, medewerker of relatie te voldoen. Een online portaal is modern en veilig systeem om informatie eenvoudig en veilig te delen met relaties en/of medewerkers.

Wat is een supportportal?

Een supportportaal is een centrale locatie waar je klanten, leveranciers en medewerkers real-time inzicht over de status van lopende call's geeft. Zo kunnen nieuwe call's eenvoudig aangemaakt en de status van bestaande call's gevolgd worden. Een supportportaal kan ook dienen als vergaarbak van handleidingen, installatieinstructies, voorwaarden, etc. gedeeld worden. Een supportportal

Welke systemen kan ik uitbreiden met een klantenportaal?

ERP-systemen als Exact Globe, SAP Business One of Unit4 zijn eenvoudig uit te breiden met online portalen. BPA Platform zorgt voor de juiste synchronisaties tussen beide systemen.

Wat zijn de kenmerken van een succesvol klantportaal?

Een aantal belangrijke kenmerken voor een succesvol klantenportaal zijn:

  • De behoefte en wensen van de gebruiker staan centraal. Informatie moet 24/7 beschikbaar zijn en klanten moeten eenvoudig taken kunnen uitvoeren.
  • Informatie is persoonlijk. Een klant verwacht informatie die voor hem of haar relevant is.
  • Het moet een veilige omgeving zijn, waarbij gegevens alleen via een inlog beschikbaar zijn.
  • De omgeving moet herkenbaar zijn. Denk hierbij aan de huisstijl van een website doortrekken in het klantenportaal, een befrijslogo verwerken, etc.
  • Gegevens moet snel en automatisch beschikbaar worden gesteld. Door de juiste synchronisaties op te zetten blijven gegevens in alle systemen consistent. Daar moet geen enkele handmatige handeling bij te pas komen. Een naadloze integratie met backoffice systemen is daarbij cruciaal.

Wat kost een portaal?

De prijs van een online portaal is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een online portaal gesteld worden. Wil je weten wat een portaal voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

Hoe blijft mijn portaal real-time up-to-date?

Een naadloze integratie met de backoffice systemen is cruciaal om de informatievoorziening in je online portaal real-time up-to-date te houden. Door automatische synchronisaties op te zetten worden gegevens tussen je interne systemen en het portaal consistent gehouden. BPA Platform is daarbij een onmisbare factor die continu wijzigingen in je interne systemen en je portaal monitort en gegevens heen en weer synchroniseert. Zo hoef je je dus nooit meer zorgen te maken dat gegevens niet consistent zijn of dat onnodig veel tijd in het handmatig overzetten van data wordt gestopt.

Wat zijn de minimale systeemeisen voor Portal Platform?

SQL Server*: Minimaal SQL versie 2008 R2, aanbevolen SQL versie 2012 of hoger * Let op dat de authenticatie op "Mixed mode" ingesteld staat (dus (SQL Server authentication en Windows authentication)
IIS: Versie 7 of hoger
Microsoft .Net Framework: 4.5 of hoger geïnstalleerd en geregistreerd

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag'n'drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
Geautomatiseerde Support Tickets

Geautomatiseerde Support Tickets

Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.

Lees meer
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer