Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Eenvoudig integreren met Visma

De Visma Integration Tool is een easy-to-use drag’n’drop oplossing. Koppel je Visma omgeving eenvoudig aan eCommerce-, Marketing-, CRM- of Logistieke software en automatiseer direct tijdrovende en foutgevoelige processen.
Visma koppelingen

Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!

De mogelijkheden van onze Visma Integratie

Middels onze Visma Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je Visma omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven. De Visma Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.

Orbis Software Integratie oplossingen voor erp systemen

De voordelen van onze Visma Integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Visma.

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratie functionaliteiten van Visma worden automatisch toegevoegd in de tool.
  • De Visma Integration Tool is gecertificeerd als officiële add-on.
  • Processen zijn snel aan te passen wanneer deze veranderen.
  • Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de Visma Integration tool:
""Er hoeft niets meer handmatig in een ander systeem ingevoerd te worden. Wanneer er bijvoorbeeld adresgegevens in ons ERP-systeem aangepast worden, dan worden deze ook automatisch in andere systemen aangepast. Dit scheelt ons enorm veel tijd"."
Edwin van den berg – Innotec Automotive Nederland

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke Visma processen jij graag wilt automatiseren met deze Visma integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Veelgestelde vragen over onze Visma integratie

Wat is een Visma integratie?

Middels onze Visma Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je Visma omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven. Koppel je Visma omgeving eenvoudig aan vrijwel elke on-premises of cloudgebaseerde applicatie zoals eCommerce-, Marketing-, CRM- of Logistieke software en automatiseer direct tijdrovende en foutgevoelige processen.

Hoe integreer ik met Visma?

De Visma Integration Tool van Orbis Software wordt gebruikt om te werken met gegevens van/naar een Visma-database. De beschikbare bewerkingen zijn ADD, DELETE, GET en UPDATE. De Visma Tool zet binnenkomende XML-gegevens automatisch om in een XML-indeling voor het specifieke Visma-object en de geselecteerde bewerking. Deze XML wordt vervolgens doorgegeven aan de Visma API voor interactie met de gegevens in de Visma-database. Het antwoord wordt weergegeven als XML van de tool, die details kan bevatten van het aangevraagde object, fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden. Het stelt gebruikers in staat om te communiceren met de kernmodules van Visma; Verkoopgrootboek, inkoopgrootboek, nominale grootboek, verkooporderverwerking, inkooporderverwerking en voorraadbeheer. De BPA Platform Visma Integration Tool kan tal van bedrijfsprocessen eenvoudig automatiseren.

Wat zijn de voordelen van een Visma integratie?

De voordelen van het gebruik van de Visma koppeling van Orbis Software zijn onder meer;

  • Nieuwe integratie functionaliteiten van Visma worden automatisch toegevoegd in de tool.
  • Vermijden van (handmatige) gegevens invoerfouten en bijbehorende kosten.
  • Verhoging van de productiviteit van werknemers.
  • Het is mogelijk om bedrijfsactiviteiten op te schalen zonder extra werknemers hiervoor aan te nemen.
  • Verbeterde financiële prestaties en ROI.
  • Processen zijn snel aan te passen wanneer deze veranderen.
  • Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.

Met welke systemen kan ik Visma integreren?

De Visma Integration Tool kan met honderden applicaties, webservices en systemen integreren zoals:

  • Ecommerce platforms b.v. Shopify, Woocommerce, Magento, Amazon, Bol.com etc.
  • CRM-integratie met b.v. Salesforce, Microsoft Dynamics 365 CRM of HubSpot.
  • Integratie met een industrie specifieke of op maat gemaakte applicatie b.v. WMS-systeem of leverancier/ klantendatabase.
  • Koeriersdienst integratie: PostNL, TNT, DPD, DHL, FedEx, UPS, etc.
  • E-mailmarketingintegratie: HubspotMailChimp, etc.
  • Integratie met sectorspecifieke of op maat gemaakte applicaties.
  • Geautomatiseerde orderverwerking, aankooporder goedkeuringen en betalingsverwerking.
  • Automatische import en export van alle verkoopopdrachten tussen verschillende systemen.
  • CSV-bestandintegratie.
  • XML-bestandintegratie.
  • TXT-bestandintegratie.

Hoeveel kost een Visma integratie?

De prijs voor deze integration tool is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een integratie voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Visma integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
16 ideeën voor HR-procesverbetering

16 ideeën voor HR-procesverbetering

De Human Resources-beheeroplossingen van Orbis software worden wereldwijd door organisaties gebruikt om HR-processen te verbeteren. Onze platforms zijn specifiek ontworpen om te werken zoals jouw HR-afdeling werkt, om je bedrijf elke keer een 100% passende oplossing te bieden.

Lees meer
Geautomatiseerde Support Tickets

Geautomatiseerde Support Tickets

Door processen voor het aanmaken, melden en sluiten van support tickets te automatiseren, hoeven supportmedewerkers zelf geen gegevens meer in te voeren en wordt de zichtbaarheid van kritieke informatie voor alle belanghebbenden verbeterd.

Lees meer