Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Eenvoudig integreren met Microsoft Dynamics CRM

Met onze Microsoft Dynamics CRM integratietool koppel je Microsoft Dynamics CRM snel en gemakkelijk aan iedere gewenste applicatie zoals eCommerce-, ERP-, Marketing- of andere software en automatiseer je eenvoudig tijdrovende en foutgevoelige processen.
Microsoft Dynamics CRM integratie

Staat jouw gewenste oplossing er niet bij? Vaak is een integratie wel mogelijk!

De mogelijkheden van onze Microsoft Dynamics CRM Integratie

Middels onze Microsoft Dynamics CRM Integration Tool kun je eenvoudig gegevens ophalen (lezen) uit je MS Dynamics CRM omgeving en eenvoudig gevalideerd gegevens (terug)schrijven.
  • In een oogopslag een volledig overzicht van elke klant binnen Microsoft Dynamics CRM inclusief kredietlimieten, openstaande posten, bestellingen en facturen, zonder tussen verschillende interne systemen te moeten wisselen.
  • Automatische synchronisatie van klant-, lead- en prospectgegevens tussen Microsoft Dynamics CRM en je andere interne systemen.
  • Het automatisch aanmaken, verwerken en distribueren van campagnerapporten en statistieken.
  • Een opportunity in Microsoft Dynamics CRM automatisch als verkooporder aanmaken in je andere interne systemen.
  • Het automatisch synchroniseren van je producten, afspraken en offertes tussen Microsoft Dynamics CRM en andere interne systemen.
  • Het automatisch starten van vervolgacties op basis van statistieken.
Orbis Software Integratie oplossingen voor crm systemen

De voordelen van onze Microsoft Dynamics CRM Integratie

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar Microsoft Dynamics CRM. De MS Dynamics CRM Integratietool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van Microsoft Dynamics CRM worden automatisch toegevoegd aan de koppeling.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
  • Informatie altijd en overal in al je systemen up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
Onze klanten over de Microsoft Dynamics CRM Integration tool:
"Orbis is een heel belangrijk onderdeel van ons totale proces geworden en is onmisbaar! Wij zouden anders extra mensen moeten inzetten."
Robert Moorman – Watercompany BV

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke Microsoft Dynamics CRM processen jij graag wilt automatiseren met deze Microsoft Dynamics CRM integratie tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Microsoft Dynamics CRM integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer
De voordelen van een automatisch rapportageproces

De voordelen van een automatisch rapportageproces

De processen rondom de generatie en distributie van documenten en rapportages in een organisatie gebeuren veelal nog handmatig. Denk bijvoorbeeld aan rapportages ter ondersteuning van de sales- en marketingafdeling, maar ook financiële rapportages. Organisaties verzamelen vaak handmatig nog de berg aan interne systeemdata en converteren deze data vaak ook nog handmatig naar leesbare en dus bruikbare rapportages. Hoe vaak per dag maak jij of je medewerkers en collega’s nog handmatig Excel-lijsten, Word-documenten met overzichten of notities? Zijn deze gevuld met gegevens uit verschillende systemen? En hoeveel tijd kost dit? Stel je eens voor dat al deze handmatige processen volledig automatisch zouden verlopen.

Lees meer