Eenvoudig koppelen en synchroniseren

Microsoft Dynamics 365 Business Central integreren met Shopify

De koppeling tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en je Shopify webshop is snel, kostenefficiënt én zonder maatwerk te realiseren. Middels ons drag'n'drop RPA platform automatiseer je eenvoudig repetitieve en foutgevoelige werkzaamheden en alle gewenste synchronisaties tussen deze pakketten.

Microsoft Dynamics 365 Business Central Shopify koppeling - ERP eCommerce integratie & koppeling

De mogelijkheden van onze Microsoft Dynamics 365 Business Central integratie met Shopify

Deze koppeling automatiseert tijdrovende en foutgevoelige werkzaamheden én synchroniseert datastromen zoals:

  • Bestellingen vanuit Shopify naar Microsoft Dynamics 365 Business Central.
  • Relatiegegevens synchroniseren tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en Shopify.
  • Artikelgegevens vanuit 365 Business Central naar Shopify.
  • Voorraadgegevens vanuit 365 Business Central naar Shopify.
  • Het automatisch afdrukken van pakbonnen en/of facturen en afletteren van betalingen.
  • De mogelijkheid om te koppelen met meerdere administraties, magazijnen, webshops, talen verkoopplatformen etc.
Orbis Software Integratie oplossingen voor ecommerce systemen

De voordelen van deze ERP - eCommerce koppeling

Met deze koppeling automatiseer je in slechts enkele klikken al je dataverkeer tussen de verschillende systemen. De voordelen zijn o.a.:

  • Je hebt geen technische kennis nodig.
  • Nieuwe integratiefunctionaliteiten van MS 365 Business Central en Shopify worden automatisch toegevoegd in de koppeling.
  • Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
  • Informatie is, zowel in MS 365 Business Central als in Shopify,
    altijd up-to-date zonder handmatige en dubbele invoer.
  • Een oplossing voor duur maatwerk.
  • Deze koppeling wordt gerealiseerd met onze MS Dynamics 365 Business Central Integration Tool en onze Shopify Integration Tool.
Onze klanten over de Microsoft Dynamics 365 Business Central - Shopify Integration tools:
"Orbis plaatst de binnenkomende orders in de webshop meteen in Business Central. Dit scheelt ons veel tijd."

Jouw persoonlijke aanbod

Iedere automatiseringswens is weer anders. Om je de beste prijs te geven hebben we wat meer informatie van je nodig. Klik op onderstaande knop, vul je gegevens in en we nemen spoedig contact met je op.

Wil je meer weten?

Vertel ons kort welke Microsoft Dynamics 365 Business Central - Shopify processen jij graag wilt automatiseren met deze Integration tool. We laten je binnen 15 minuten zien hoe snel en eenvoudig dit is.

Veelgestelde vragen over onze Microsoft Dynamics 365 Business Central - Shopify integratie

Kan ik Shopify met Microsoft Dynamics 365 Business Central integreren?

De Shopify Microsoft Dynamics 365 Business Central-integratieoplossing van Orbis Software stelt organisaties die Microsoft Dynamics 365 Business Central en Shopify gebruiken in staat om de twee applicaties snel en eenvoudig te integreren om repetitieve en kostbare orderbeheerprocessen te stroomlijnen.

Het biedt Shopify-partners en zowel B2B- als B2C-gebruikers de mogelijkheid om automatisch klantinformatie, Shopify-verkooporders, producten, voorraad en prijzen te downloaden en te uploaden zonder tussenkomst van een medewerker, tenzij anders aangegeven in een eCommerce-proces.

Het biedt extra Shopify-waarschuwingen om je op de hoogte te houden als een verkoopproces mislukt. Tevens kunnen meldingen van lage voorraad en niet op voorraad verstuurd worden om ervoor te zorgen dat de voorraadniveaus consistent zijn in alle bedrijfssystemen.

Elk geautomatiseerd proces is uniek voor de manier waarop jouw bedrijf werkt. Hier past zich BPA Platform volledig aan aan.

Hoe integreer ik met de Shopify API?

De Shopify Microsoft Dynamics 365 Business Central-integratieconnector van BPA Platform vereenvoudigt de communicatie tussen BPA Platform, Shopify en Microsoft Dynamics 365 Business Central. De tool wordt gebruikt om BPA Platform-gegevens toe te wijzen aan Shopify-objecten en -bewerkingen. Bewerkingen zoals ADD, UPDATE, GET en DELETE worden ondersteund voor een verscheidenheid aan bedrijfsobjecten, zoals Product, Klant en Order.

De antwoorden die van de Shopify API worden ontvangen, kunnen worden opgeslagen in een bestand of worden doorgegeven aan een andere BPA Platform-tool voor verdere verwerking. De antwoorden kunnen details bevatten van het aangevraagde object, eventuele fouten van de provider of de waarden van automatisch gegenereerde ID-velden.

Wat zijn de voordelen van een Shopify integratie met Microsoft Dynamics 365 Business Central?

Veelvoorkomende commerciële voordelen die door Shopify Microsoft Dynamics 365 Business Central-integratie worden bereikt, zijn onder meer:

  • gestroomlijnd Shopify-orderbeheerproces,
  • verbeterde klantenservice,
  • aanzienlijk kortere orderverwerkingstijden,
  • verbeterde productiviteit van medewerkers,
  • verwijdering van herhaalde gegevensinvoer en bijbehorende administratiefouten,
  • verbeterde operationele kosten.

Kan ik Shopify koppelen met een koeriersdienst?

Shopify is eenvoudig uit te breiden middels een koppeling naar je gewenste koeriersdienst. Shopify kan zo gekoppeld worden met PostNL, DPD, DHL, FedEx, UPS of TNT. Orders uit Shopify en Microsoft Dynamics 365 Business Central kunnen automatisch geplaatst worden, track & trace informatie per sms of e-mail verzonden worden en nog veel meer… Op onze logistiek integratie pagina vindt je meer informatie hierover.

Wat kost een Shopify Microsoft Dynamics 365 Business Central koppeling?

De prijs voor een koppeling tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en Shopify is sterk afhankelijk van de wensen en eisen die aan een integratie gesteld worden. Wil je weten wat een koppeling voor jouw organisatie gaat kosten? Neem dan gerust contact met ons op via +31 40 290 1640 of stuur ons een bericht.

RPA Platform
One Tool, Countless Solutions

RPA Platform is een drag’n’drop oplossing voor procesautomatisering, onder te verdelen in 5 categorieën; Integratie & Synchronisatie, Documenten & Rapportages, Alerts & Notificaties en Workflows & Portalen. De Microsoft Dynamics 365 Business Central - Shopify integratie maakt deel uit van Integratie & Synchronisatie. BPA Platform is altijd nodig om een integratie op te zetten.

Orbis Software Integratie oplossingen
Orbis Software en ISPnext slaan de handen in elkaar!

Orbis Software en ISPnext slaan de handen in elkaar!

In een tijd waarin technologische samenwerkingen cruciaal zijn voor integratie, innovatie en groei, presenteren wij ons partnerschap met ISPnext. Hierbij hebben we een gloednieuwe integration tool ontwikkeld zodat ISPnext naadloos met ERP-systemen en andere backoffice gekoppeld kan worden.

Lees meer
20 manieren om software voor verkoopteambeheer te gebruiken

20 manieren om software voor verkoopteambeheer te gebruiken

Ontdek hoe software voor verkoopteambeheer bedrijven helpt om de prestaties van het verkoopteam te verbeteren, de omzet te verhogen door een eind te maken aan de handmatige beheertaken die de tijd van werknemers opslokken, en de zichtbaarheid van kritieke informatie te vergroten.

Lees meer