Oplossingen voor huisvesting organisaties
Verbeter het beheer van nieuwe huurders, huurincasso's en leveranciers
Ontdek hoe gemeenten en woningcorporaties kunnen profiteren van geautomatiseerde sms-berichten naar huurders, Cloud gebaseerde aannemersportalen en apps, nalevingscontrole en notificatiesoftware.
Beheersoftware voor huisvesting om de dienstverlening te verbeteren
Ben je op zoek naar kosteneffectieve softwareoplossingen om het beheer van nieuwe huurders, huurincasso's en leveranciers te verbeteren? Of ben je op zoek naar een oplossing om repetitieve handmatige gegevensinvoer te vermijden en de communicatie met aannemers en huurders te verbeteren?
De softwareoplossingen voor huisvestingsbeheer van Orbis Software bieden jou en je organisatie de flexibiliteit om kostbare beheertaken eenvoudig te automatiseren en de zichtbaarheid van informatie over huurders, leveranciers en aannemers te vergroten. Dit zorgt dat je weloverwogen beslissingen kunt nemen en services kunt verbeteren zonder de bedrijfskosten te verhogen.
Verbeterde communicatie met aannemers en huurders
Automatisch verwerken van data
Automatiseren zonder maatwerk
Directe verbetering van service en dus klanttevredenheid
Zeg vaarwel tegen Excel-lijsten en ongestructureerde documenten
Welke systemen wil je integreren?
RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar één platform met oplossingen voor ieder proces.
Onze tools in de praktijk
Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools huisvestingbeheer bij gemeenten en woningcorporaties hebben geholpen
- Verbeterde monitoring van debet-, cashflow- en huurtoeslaggegevens
- Geautomatiseerde Universal Credit-gegevens en -notificaties
- Geautomatiseerde toegang en rapportage voor asbestregisters
- Nieuwe on-demand services geïmplementeerd, zoals een huurportaal
- Aangepaste webportaalsoftware, bijvoorbeeld leveranciersbeheerportaal, aannemers- en ingenieursportalen
- Een breed scala aan financiële beheerprocessen geautomatiseerd, variërend van automatische incasso's tot huurachterstanden
- Automatische controles en beheer van wachtlijsten
- Geautomatiseerd generen en versturen van enquêtes via b.v. SurveyMonkey.
- Verbeterd beheer van meldingen van asociaal gedrag en klachten
- Geautomatiseerd genereren en versturen van brieven, e-mails en sms-berichten
Interessante blogs & ebooks
Raak geïnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.
De toegang tot bedrijfsinformatie verbeteren met webportalen
Geef uw klanten, partners en personeel meer mogelijkheden door de toegang tot uw bedrijfsinformatie te verbeteren met webportalen
5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot
Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal
Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.