Oplossingen voor huisvesting organisaties

Verbeter het beheer van nieuwe huurders, huurincasso's en leveranciers

Ontdek hoe gemeenten en woningcorporaties kunnen profiteren van geautomatiseerde sms-berichten naar huurders, Cloud gebaseerde aannemersportalen en apps, nalevingscontrole en notificatiesoftware.

Huisvesting oplossingen - Verbeter het beheer van nieuwe huurders, huurincasso's en leveranciers

Beheersoftware voor huisvesting om de dienstverlening te verbeteren

Ben je op zoek naar kosteneffectieve softwareoplossingen om het beheer van nieuwe huurders, huurincasso's en leveranciers te verbeteren? Of ben je op zoek naar een oplossing om repetitieve handmatige gegevensinvoer te vermijden en de communicatie met aannemers en huurders te verbeteren?

De softwareoplossingen voor huisvestingsbeheer van Orbis Software bieden jou en je organisatie de flexibiliteit om kostbare beheertaken eenvoudig te automatiseren en de zichtbaarheid van informatie over huurders, leveranciers en aannemers te vergroten. Dit zorgt dat je weloverwogen beslissingen kunt nemen en services kunt verbeteren zonder de bedrijfskosten te verhogen.

      Verbeterde communicatie met aannemers en huurders
      Automatisch verwerken van data
      Automatiseren zonder maatwerk
      Directe verbetering van service en dus klanttevredenheid
      Zeg vaarwel tegen Excel-lijsten en ongestructureerde documenten

Welke systemen wil je integreren?

RPA Platform is de all-in-one oplossing voor integratie en procesautomatisering. Geen maatwerk meer, maar één platform met oplossingen voor ieder proces.

Onze tools in de praktijk

Veelvoorkomende processen waarmee onze automatiseringstools huisvestingbeheer bij gemeenten en woningcorporaties hebben geholpen

Orbis Software Integratie oplossingen voor erp systemen
Orbis Software Integratie oplossingen voor documenten en rapportages
  • Een breed scala aan financiële beheerprocessen geautomatiseerd, variërend van automatische incasso's tot huurachterstanden
  • Automatische controles en beheer van wachtlijsten
  • Geautomatiseerd generen en versturen van enquêtes via b.v. SurveyMonkey.
  • Verbeterd beheer van meldingen van asociaal gedrag en klachten
  • Geautomatiseerd genereren en versturen van brieven, e-mails en sms-berichten

Interessante blogs & ebooks

Raak geïnspireerd wat RPA Platform voor jouw bedrijfsvoering kan betekenen. Maandelijks publiceren we diverse blogs en ebooks.

5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

5 redenen om handmatige handelingen in uw bedrijf te automatiseren middels RPA; een softwarerobot

Door Robotic Process Automation (RPA) in te zetten worden bedrijfsprocessen die vaak saai, tijdrovend, foutgevoelig en terugkerend zijn, eenvoudig overgenomen door een softwarerobot. De robot zelf is niet zichtbaar, maar het effect van zijn werk wel. De robot werkt foutloos en 24/7 door. Door gebruik te maken van RPA bespaart een organisatie veel tijd en geld. Daarnaast verhoogt het de productiviteit van medewerkers omdat zij hun tijd niet meer hoeven te besteden aan saaie, terugkerende handelingen maar juist aan zaken die echt belangrijk zijn, zoals het maken van beslissingen op basis van de automatisch verzamelde data.

Lees meer
Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal

Met de globalisering van het bedrijfsleven en de snelheid waarmee de competitieve omgeving kan veranderen, zijn organisaties steeds vaker op zoek naar manieren om diverse bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen. Uw klanten krijgen steeds meer specifieke informatiebehoeften en doen zaken steeds meer digitaal. Dit verwachten zij ook van hun leveranciers. Het wordt steeds meer noodzakelijk om informatie 24/7 met elkaar te delen en uit te wisselen. Wanneer u in deze behoeften wilt voorzien en tevens uw bedrijfsprocessen efficiënter wil laten verlopen, worden met name een klantportaal ingezet. Dit blog vertelt meer over “Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor de inzet van een klantportaal”.

Lees meer
Tags: